Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمصامی گفت: در ۱۱ ماهه سال ۹۷، موز یکی از کالا‌هایی است که در رتبه ششم یا هفتم قرار دارد.  ۳۳۵ میلیون دلار موز خشک و موز سبز با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: نخستین جلسه از سلسله نشست‌های اقتصادی بازارنیوز با موضوع ارزیابی سیاست‌های ارزی دولت در سال ۹۷ با سخنرانی حسین صمصامی، سرپرست سابق وزارت اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، در بازارنیوز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمصامی در بخشی از صحبتهای خود با انتقاد از عدم نظارت بانک مرکزی بر روند تخصیص ارز، گفت : پراید 20 میلیونی را 50 میلیون می‌خرید، هیچ کس دادش در نمی‌ آید ولی همه علیه 4200 حرف می زنند. چرا 18 تومان؟ چرا 14 تومان؟ منطق شما چیست؟

وی افزود : در 11 ماهه سال 97، موز یکی از کالاهایی است که تقریبا در رتبه ششم یا هفتم قرار دارد. 335میلیون دلار موز خشک و موز سبز با ارز 4200 تومانی وارد شده است. توتون، شامپو، کلاه گیس، غذای سگ و گربه، ذغال چوب، تلفن، قاشق و چنگال، سگک، شانه مو،آدامس، فندک، کالسکه نوزاد، بیل و کلنگ، چسب، سنجاق رخت آویز، پشم، لاستیک فرغون، وارد شده است. در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم و کمبود منابع ارزی داریم، باید ارز کمیاب را بدهیم آدامس وارد کنیم؟ قاشق چنگال وارد کنیم؟ رخت آویز وارد کنیم؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Dp5 برچسب ها: صمصامی ، بازارنیوز ، ارز ، دلار

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: صمصامی بازارنیوز ارز دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

گیشه روزنامه بازار پادکست بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پادکست خبری پایگاه تحلیلی_ خبری بازارنیوز امروز، سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: گیشه روزنامه ، گیشه روزنامه بازارپادکست ، گیشه روزنامه‌های اقتصادی ، تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9r

دیگر خبرها

  • پشتوانه‌ عملیات وعده صادق، جامعه علمی ما بود
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت