Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@06:52:09 GMT

بازی و سرگرمی؛ بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2019

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۳۲۳

بازی و سرگرمی؛ بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2019

در این بخش قصد داریم شما را با بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سال 2019 آشنا کنیم و بهترین گزینه های موجود در بازار از نظر سایز صفحه نمایش، قابل حمل بودن، و بودجه را به شما معرفی کنیم.

طرفداری - امروزه انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ با توجه به تنوع زیاد در شکل، اندازه، و عملکرد آن ها نسبت به سال های گذشته بسیار ساده تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت pcworld، اگر در گذشته قصد داشتید یک لپ تاپ گیمینگ تهیه کنید، باید با وزن زیاد و سختی حمل و نقل آن کنار می آمدید چراکه سبک ترین لپ تاپ گیمینگ بیش از 5 کیلوگرم وزن داشت. با توجه به پیشرفت های چشمگیری که در تکنولوژی CPU و کارت گرافیک لپ تاپ ها به وجود آمده است، شما هم اکنون می توانید بازی ها را با بهترین عملکرد در دستگاه هایی با سایز ها و بودجه های مختلف اجرا کنید. اما وجود یک راهنما می تواند کمک زیادی به شما کند تا بدون صرف هزینه اضافی بتوانید مناسب ترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید. در این لیست، ما بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2019 را آماده کرده ایم و آن ها در دسته بندی های مختلف به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش 17 اینچ

لپ تاپ MSI GS75 Stealth با یک صفحه نمایش 17.3 اینچی به همراه CPU شش هسته ای نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Max-Q توانسته است وزن خود را تا 2.2 کیلوگرم پایین نگه دارد. این لپ تاپ یکی از اولین دستگاه هایی است که از کارت گرافیک Nvidia RTX استفاده کرده است و نتایج بنچمارک آن نشان از یک لپ تاپ گیمینگ فوق العاده در کنار صفحه بزرگ و وزن کم می دهد.

CPU: 8th-gen Intel Core i7-8750H Memory: 32GB of DDR4/2667 in dual-channel mode Storage: 512GB Samsung PM981 NVMe SSD Display: 17.3-inch 144Hz wide-aspect ratio monitor without G-sync or FreeSync Graphics: Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q 82-watt-hour battery

بهترین لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش 15 اینچ

شرکت Razer با دادن لقب "کوچک ترین لپ تاپ گیمینگ دنیا" به مدل Blade 15 خود اغراق نکرده است. این دستگاه دارای اندازه ای مشابه با لپ تاپ محبوب Dell XPS 15 است، درحالی که عملکرد بسیار بهتری را نیز ارائه می دهد. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با پنل IPS و فرکانس 144 هرتز، CPU نسل هشتم شش هسته ای، 16 گیگابایت رم، و کارت گرافیک انویدیا 1070 می باشد و از یک حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگابایت بهره می برد.

CPU: 8th-gen 6-core Intel Core i7-8750H Memory: 16GB of DDR4/2677 in dual-channel mode Graphics: Nvidia GeForce GTX 1070 Max-Q (optional GTX 1060 Max-Q) Storage: 512GB Samsung M.2 PCIe SSDS (256GB Option) Display: 15.6-inch, 1920x1080 IPS 144Hz factory-calibrated screen (4K/60Hz option)

بهترین لپ تاپ گیمینگ اقتصادی

لپ تاپ Dell G3 15 مدل 3579 عملکرد فوق العاده ای را در قالب دستگاهی ارائه می دهد که ضخامتی کمتر از 1 اینچ دارد. این لپ تاپ معایبی مثل صفحه نمایش نه چندان با کیفیت و نرخ فریم کمتر از 60 fps در بازی های روز را دارد، اما استفاده از کارت گرافیک GTX 1050 Ti و پردازشگر Core i5-8300H به شما کمک می کند تا بتوانید اکثر بازی ها را در بالاترین کیفیت اجرا کنید.

CPU: Core i5-8300H Memory: 8GB of DDR4 Storage: 256GB SSD Display: : 15.6-inch, 1920x1080 Graphics: GTX 1050 Ti

بهترین لپ تاپ گیمینگ قابل حمل

اگر همین چند سال پیش تصمیم به خرید یک لپ تاپ با صفحه نمایش 1080 و عملکرد بالا مخصوص بازی می گرفتید، می بایست وزن آن را که حدود 5 کیلوگرم بود تحمل می کردید. اما امروزه شما می توانید لپ تاپی مثل MSI GS65 Stealth را با وزنی کمتر از 2 کیلوگرم برای انجام بازی های روز انتخاب کنید. این لپ تاپ به یک پردازشگر شش هسته ای نسل هشتم اینتل، 16 گیگابایت رم، و گرافیک انویدیا 1060 مجهز است و برای افرادی که به وزن لپ تاپ اهمیت زیادی می دهند انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شود.

CPU: Intel 6-core Core i7-8750H Memory: 16GB of DDR4/2400 in dual-channel mode Storage: 256GB Samsung PM981 NVMe SSD Display: 17.3-inch 144Hz wide-aspect ratio monitor without G-sync or FreeSync Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB

بهترین لپ تاپ گیمینگ صرف نظر از قیمت

لپ تاپ Alienware 17 R5 به پردازشگر قدرتمند اینتل Core i9-8950HK، کارت گرافیک اورکلاک شده انویدیا 1080، و 32 گیگابایت رم مجهز است و یکی از بهترین عملکردهای لپ تاپ های گیمینگ را ارائه می دهد. این لپ تاپ در تست های بنچمارک توانسته است بالاترین نمرات را دریافت کند و به غول دنیای لپ تاپ های مخصوص بازی تبدیل شود. نرم افزار Alienware Command Center در این دستگاه به شما اجازه می دهد تا CPU و GPU را برای رسیدن به عملکردهای بالاتر اورکلاک کنید و بازی ها را با بهترین کیفیت اجرا نمایید.

CPU: Core i9-8950HK (overclockable) GPU: Overclocked Nvidia GeForce GTX 1080 RAM: 32GB DDR4/2666 (dual-channel) Storage: 512GB NVMe SSD, 1TB 7,200rpm hard drive Display: 17-inch, 120Hz, 2560x1440 G-Sync display (TN + WVA)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن، ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت تیم تراکتور و حضور فرزند مرحوم قولی لاله در رختکن افزود: این پیروزی را به خانواده مرحوم لاله تقدیم می‌کنیم و امیدوارم همیشه در پایان بازی‌ها باعث خوشحالی هواداران تیم باشیم.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازیکنان در این بازی تمام وجودشان را گذاشته و جانانه جنگیدند، عنوان کرد: می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم، ولی فشار روی تیم باعث عدم تمرکز بازیکنان شده بود و در زدن ضربات آخر خوب کار نکردیم و در نیمه دوم با دریافت گل تساوی بازی به وقت اضافه و نهایتاً به ضربات پنالتی کشیده شد.

مطهری با ابراز تأسف از اینکه متأسفانه همان طور که آنالیز کرده بودیم، دقیقاً از همان نقطه گل دریافت کردیم، یادآور شد: هم تیم ما و هم تیم حریف پلن های مختلفی را اتخاذ کردیم و با تعویض‌های تیم سعی در کنترل بازی داشتیم تا تیم ذوب آهن به اهداف خود دست نیابد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده نمی‌کند؟ توضیح داد: من در ۲ جلسه تمرینی که با بازیکنان تراکتور داشتیم روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و با اینکه به ضعف تیم واقف هستیم و سعی خواهیم کرد شرایط بهتر شود.

وی در خصوص تعویض ریکاردو آلوز، خاطرنشان کرد: آلوز گرفتگی در عضله ساق پا داشت و برای اینکه مصدوم نشود و او را در بازی با استقلال از دست ندهیم، تعویض اجباری کردم.

مطهری در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، اذعان داشت: کیفیت چمن آن چیزی که من برای فوتبال روی زمین و کلاسیک انتظار دارم، نبود به همین دلیل رو به توپ‌های بلند آوردیم و با اینکه مسولان زحمت می‌کشند ولی دوست دارم کیفیت چمن بهتر شود تا هواداران بازی روی زمین و زیبایی شاهد باشند.

مربی تراکتور در مورد پور حمیدی اظهار کرد: به دروازه بان تیم تبریک ویژه می گویم چرا که با فشارهای زیادی که در بازی‌های اخیر روی این بازیکن بود امروز واکنش فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت و معتقد هستم لایق دعوت به تیم ملی است.

مطهری در خصوص حمایت هواداران از تیم خودشان عنوان کرد: انتظار دارم هواداران مثل همیشه در مصاف با استقلال عاشقانه به استادیوم بیایند و تیم خودشان را تشویق کنند و اگر گل هم بخوریم از تیم حمایت کنند.

تیم تراکتور با برد ۳ بر یک ذوب آهن در ضربات پنالتی، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال را کسب کرد.

کد خبر 6089411

دیگر خبرها

  • آموزش از طریق سرگرمی و نمایش
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!