Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:54:46 GMT

ورود منسجمی در مورد بیانیه گام دوم انقلاب رخ نداده است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۴۰۳۸

ورود منسجمی در مورد بیانیه گام دوم انقلاب رخ نداده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الا سلام مسعود صفی یاری ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل تبلیغات اسلامی استان، از اعزام مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان زنجان خبر داد و افزود: طی ماه مبارک رمضان بیش از هزار و ۱۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان اعزام می‌شوند.

وی بابیان اینکه ماه شعبان پیش‌زمینه ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: طی ماه مبارک رمضان محوریت تمام برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود و مبلغین در این خصوص فعالیت لازم را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید جهاد رسانه‌ای برای ارتقای معنویت در جامعه انجام شود.

صفی یاری بابیان اینکه ماه مبارک رمضان امسال دارای ویژگی‌هایی است که به دلیل این ویژگی‌ها برنامه‌های متفاوتی اجرایی می‌شود، تأکید کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان با گام دوم انقلاب تقارن است برنامه‌ریزی خاصی در این زمینه انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه ۲۹ ویژه‌برنامه در ماه مبارک رمضان توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان پیش‌بینی‌شده است، گفت: ۳۳ هزار مبلغ در اجرای این برنامه‌ها همکاری دارند.

حفظ آرمان‌ها و صیانت از اصالت شعارهای انقلاب بزرگترین دستاورد است

وی بابیان اینکه طی سال ۹۸ رویکرد تمام برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با محوریت گام دوم انقلاب خواهد بود. افزود: تیم استانی نکته به نکته بیانیه گام دوم انقلاب را مطالع و برنامه‌های استانی تدوین شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: حفظ آرمان‌ها و صیانت از اصالت شعارهای انقلاب بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که در بیانیه گام دوم نیز به آن تأکید شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر امیدآفرینی در این بیانیه تأکید کرد و گفت: امیدآفرینی باید مستمر و مبنایی باشد.

صفی یاری نقطه ثقل بیانیه گام دوم انقلاب را جوانان اعلام کرد و گفت: ایجاد امید و اداره و میدان‌داری جوانان و تمدن سازی از محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که باید به خوبی در جامعه تحلیل و تبیین شود.

وی بابیان اینکه ورود منسجم، فراگیر و هدفمند در بحث رسانه‌ای در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اتفاق نیفتاده است، افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ضرورت شناخت جامع جوانان از انقلاب اسلامی است و اگر این شناخت ایجاد نشود، نمی‌توان انقلاب را به خوبی به مردم به‌ویژه جوانان معرفی کرد. باید در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب جهادی کار شود و امسال اولویت اصلی و مهم سازمان با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد امید و اراده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: ایجاد امید و اراده برای ادامه مسیر، محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است و گام نهادن در این گام نیازمند امید و عزم است.

صفی یاری گفت: در بخش امیدآفرینی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته بیان شود و در این بیانیه نیز به‌صورت کلان باید به جد موردتوجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: پیام این بیانیه تذکر و یادآوری به نسل جوان است که به گذشته ۴۰ ساله نگاه کنند، محصول این تلاش و جهاد ۴۰ ساله سخت بوده و مسیر زیاد و فراز و نشیب‌های بسیاری طی شده و امروز کشوری آزاد، با اصالت مبتنی بر آرمان‌ها و مستقل و پیشرفته در علوم و در عرصه‌های مختلف داریم که باید قدر این انقلاب را بدانیم.

کد خبر 4609675

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رییس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود