Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تدوین طرح آمایش سرزمین هشت شهرستان این استان تا یک ماه آینده خبر داد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نشست کارگروه آمایش سرزمین کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز به ریاست استاندار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست طرح آمایش سرزمین شهرستان بویراحمد مطرح و قابلیت‌ها و راهبردهای توسعه این شهرستان و سیاست‌ها و برنامه‌های طرح بررسی شد.

حسن نوروزی در این نشست با بیان اینکه برنامه آمایش سرزمین استان در سال 95 تدوین و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شد، اظهار داشت: تدوین برنامه آمایش هر کدام از شهرستان‌های استان هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی از تهیه طرح آمایش سرزمین هشت شهرستان استان تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: روند توسعه شهرستان‌ها بر اساس این طرح‌ها انجام می‌شود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا 15 روز آینده نظرات اصلاحی دستگاه‌های اجرایی جهت اعمال در طرح آمایش سرزمین شهرستان بویراحمد گرفته می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد| مردم را در مسیر پرداخت تسهیلات اشتغال‌ معطل نکنیمکهگیلویه و بویراحمد پایلوت اجرای طرح یارانه دستمزد شدسیاست عدم خروج دام از کهگیلویه و بویراحمد شکست خورد؛ بلاتکلیفی بیش از 4 هزار دام

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه برای توسعه فرصت‌ها کم و منابع محدود است، گفت: موظف هستیم به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که فضای زیست و معیشت را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده فراهم کنیم.

علی‌محمد احمدی افزود: وظیفه آمایش سرزمین این است که بین انسان، فعالیت‌هایش و فضا هارمونی ایجاد کرده و اجازه ندهد هر کس در هر فضایی فعالیت دلخواهش را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی اقداماتی که در گذشته اجرا شده تغییری در توسعه استان و رفاه حال مردم ایجاد نکرده است، گفت: سال گذشته 400 تا 500 تخت به تخت‌های بیمارستانه استان اضافه شد که عمدتا در شهرستان بویراحمد بوده است رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و دیگر متولیان توضیح دهند که این تخت‌ها چه تغبیری در رفاه مردم ایجاد کرده‌اند؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه توسعه پایدار استان نیازمند برنامه‌محوری است، ابراز کرد: تدوین طرح آمایش سرزمین شهرستان‌های استان نیازمند کار کارشناسی بوده و حساسیت بالایی را می‌طلبد.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح