Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن عراقی استقلال از لیست این تیم خط خورد.

طرفداری- طارق همام هافبک عراقی تیم استقلال از فهرست این تیم برای بازی با الدحیل قطر خط خورد! این بازیکن در دیدار با استقلال خوزستان هم حضور نداشت. این بازیکن در شرایطی از فهرست آبی پوشان خط خورده که شایعاتی پیرامون دریافت نکردن حقوقش از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، روی نیمکت استقلال مهدی رحمتی، روح الله باقری، میثم تیموری، مهدی قائدی، امید نورافکن، فرشاد محمدی مهر و رضا کریمی حضور دارند.

* طرفداران تیم استقلال همچنان در حال ورود به استادیوم هستند و تعدادی از آنها در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شده‌اند. عدم استقبال تماشاگران استقلال در این بازی جالب توجه است و در حال حاضر کمتر از 30 هزار نفر در استادیوم حضور دارند.

* پیش از حضور دو تیم در زمین برای گرم کردن موزیک‌هایی از خوانندگان پاپ برای تماشاگران پخش شد.

*حسین حسینی به همراه مهدی رحمتی و اشکان نامداری اولین بازیکنانی بودند که برای گرم کردن وارد زمین شدند.گلر الدحیل هم چند دقیقه بعد از ورود گلرهای استقلال به زمین وارد زمین شد.

*برخی از تماشاگران استقلال که در راهروهای استادیوم قصد ورود به جایگاه های خود را داشتند در مورد نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور از نمایندگان رسانه‌ها سوال می‌کردند.

*هواداران تیم استقلال قبل از شروع بازی حسینی را تشویق کردند که وی به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

*بازیکنان ذخیره استقلال در این مسابقه به همراه بازیکنان اصلی برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* تیم داوری بازی امروز دقایقی بعد از حضور استقلالی‌ها برای گرم کردن وارد زمین شد.

دیدار دو تیم از ساعت 20:30 آغاز می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار گیرند. «رافائل سیلوا» مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ کماکان از تمرینات به دور است و دیدار با تراکتور را از دست خواهد داد. این مدافع برزیلی امکان دارد که در بازی هفته بیست و ششم برابر ذوب آهن که دوشنبه ۱۷ اردیبهشت نیز برگزار می‌شود، غایب باشد.

آرمین سهرابیان دیگر مصدوم تیم استقلال بود که روند درمانی را به خوبی طی کرده و به بازی با تراکتور می‌رسد و در صورت صلاحدید جواد نکونام سرمربی استقلال، می‌تواند برای تیم خود به میدان برود.

تیم‌های استقلال تهران و تراکتور از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6090190

دیگر خبرها

  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو