Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای‌شهر رشت گفت: ناصر حاج‌محمدی منتخب جدید شورا برای بررسی صلاحیت به وزارت کشور معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت  در تالار شورا برگزار شد که در این جلسه که با حضور ۱۱ عضو شورای‌شهر رشت، ناصر حاج‌محمدی با ۱۰ رای به‌عنوان شهردار منتخب رشت انتخاب شد.

فاطمه شیرزاد، منشی شورا بخشی از وصیت‌نامه شهید حجت‌الله قاسمیان را قرائت کرد و یاد همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک ماه رمضان و بهار قرآن دستور جلسه ها را قرائت نمود و بیان داشت: امروز برای انتخاب شهردار رای گیری می شود.

  رئیس شورای‌شهر رشت آغاز ماه‌رمضان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در این ماه پر برکت، دل‌های همه مسلمین بهم نزدیک گردد.   سید امیر حسین علوی یادآور شد: اتاق ایده شورا روز گذشته با حضور روسای کمیسیون ها آغاز بکار کرد و اساسنامه آن امروز در صحن شورا اعلام وصول شده و برای بررسی بیشتر به کمیسیون ها شورا ارجاع می گردد.   وی با بیان اینکه فقدان مرکز پژوهش های شورا نقصی برای مجموعه است، افزود: سعی کردیم در اساسنامه این نقص تا حدی جبران گردد. از اعضای شورا می خواهم نظرات تکمیلی خود را برای اساسنامه ارسال نمایند تا بازوی کمکی شورا شکل بگیرد و افزایش مشارکت شهروندان را برای نخبگان جامعه بهمراه داشته باشد.   علوی پیرامون دستور جلسه انتخاب شهردار اظهار داشت: پیرو مذاکره با وزارت کشور، شورا منتظر اعلام نظر وزارت کشور ماند ولی تاکنون پاسخ مشخصی دریافت نکرده است و با درخواست اعضای شورا امروز انتخاب شهردار در دستور کار قرار می گیرد.   رئیس شورا ادامه داد: در این مدت شورا خیلی از حرفها و فشارهای بیرونی و کار شکنی ها در مسیر انتخاب شهردار را به جان خریده و همه سنگها سر شورا خروار شد. ولی کسی نمی پرسد کاری که ما کردیم چرا نتیجه اش را برای ما نمی آورند.   علوی افزود: همانند دفعات قبل برای دو گزینه ای که قرار است امروز رای گیری شود، رایزنی های لازم با نهادهای مرتبط صورت گرفته و امیدوادم چهارمین منتخب شورا پس از طی هزاران خان، بر کرسی شهرداری بنشیند.   وی به دیدار شورا با استاندار هم اشاره نمود و گفت: استاندار زمانیکه هجمه به شورا وارد بود، از خود مایه گذاشت و به احترام شورا پیگیر انتخاب اعضای شورا بود. از مردم پنهان نماند، قرار بود طی ۳ روز مجدد انتخاب شهردار بررسی گردد و با وجود دیدار با استاندار طی دو هفته هنوز نتیجه مشخصی از سوی وزارت کشور اعلام نشده است.   رییس شورای‌شهر رشت افزود: استعلام های شفاهی برای گزینه‌های جدید مجدد صورت گرفته و جواب‌ها متفاوت بوده است. اگر قرار است امروز تصمیمی گرفته و رای‌گیری شود، به‌صورت جمعی باشد.   علوی اذعان داشت: انتخاب شهردار دستور جلسه امروز بود و از بیرون مجوعه شورا خواستار توقف رای گیری بودند تا پاسخ وزارت کشور بیاید. با این حال روزمه دو گزینه دکتر ناصر حاج محمدی و افشار در جلسات غیر رسمی شورا بررسی شده و امروز بین این دو گزینه رای گیری می شود. اعضای شورا در این طولانی شدن تاخیر بی تقصیر هستند و امیدواریم این انتخاب بهترین انتخاب باشد و پس از آن دیگر شاهد شیطنت ها نباشیم.

انتهای این جلسه با حضور ۱۱ عضو شورای‌شهر رشت،  ناصر حاج محمدی با ۱۰ رای به‌عنوان شهردار منتخب رشت انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه شورای اسلامی شهر شورای شهر قرآن وزارت کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد