Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:51:50 GMT

246 فرصت شغلی در بخش صنعت خمین ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۱۸۲۱

246 فرصت شغلی در بخش صنعت خمین ایجاد شد

«محمدرضا سلیمانی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد فرصت شغلی جدید با صدور 27 فقره پروانه بهره برداری صنعتی و سه هزار و 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.
وی ادامه داد: پروانه های بهره برداری صادره شامل صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، روان کننده روغن، تولید اسکلت فلزی، مواد دانه بندی شن و ماسه، بازیافت فولاد و چدن، ظروف فلزی آشپزخانه، بازیافت سرب، نان صنعتی و قطعات خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمانی افزود: 80 جواز تاسیس صنعتی نیز پارسال در خمین صادر شده که برآورد سرمایه مورد نیاز آن، 125 هزار و 700 میلیارد ریال است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: تحقق واحد هایی که جواز تاسیس صنعتی گرفته اند در خمین 2 هزار و 115 فرصت شغلی ایجاد می کند.
وی افزود: طرح های صنعتی بزرگ خمین شامل شرکت پتروشیمی و شماری از طرح های اقتصادی کوچک در خمین در دست انجام است که با تکمیل و راه اندازی آن ها در سال جاری، چهره صنعتی این شهرستان تغییر قابل توجهی می کند.
160 واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در خمین فعال است که حدود 2 هزار نیروی انسانی در آن ها فعالیت دارند.
7277/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پتروشیمی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سرمایه سرمایه گذاری صنعت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال