Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، در این راستا معاونت سیما برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای ماه میهمانی خدا انجام داده است که اهم آنها شامل برنامه زنده جمع‌خوانی قرآن مجید با عنوان «ایشیقلی آیه‌لر» است که همه روزه از ساعت 18 به مدت 60 دقیقه با حضور گسترده مومنان از محل حسینیه اعظم زنجان پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از آغاز این برنامه سخنرانی مذهبی با موضوع آموزه‌های قرآن به مدت 15 دقیقه پخش می‌شود ‌که طبق هماهنگی صورت گرفته این مراسم در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان از شبکه سراسری شما نیز پخش خواهد شد.

ویژه برنامه افطاری نیز با عنوان «رحمت آیی» هم به مدت 60 دقیقه در لحظات روحانی اذان مغرب میهمان سفره‌های روزه‌داران عزیز خواهد بود.

بهره‌مندی از صحبت‌های کارشناسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گزارش‌های ویژه برای اشاعه فرهنگ سفره‌های ساده در افطار، مهمانان ویژه از مناطق مختلف استان، پخش گزارش از زندانیان جرایم غیرعمد جهت جلب مشارکتهای مردمی در جشن گلریزان، وله های مختلف و ... از آیتم‌های جذاب این برنامه است.

ویژه برنامه لیالی قدر و ایام شهادت مولی متقیان (ع)، راهپیمایی باشکوه روز قدس و عید سعید فطر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی ماه رمضان پخش خواهد شد.

امسال برای نخستین بار ویژه برنامه سحری با عنوان «اوباشدانلار» به مدت 75 دقیقه بصورت زنده از محل مسجد جامع زنجان پخش خواهد شد.

30 شب، 30 مسجد نیز عنوان دیگر ویژه برنامه تولیدی معاونت سیماست که سخنرانی و مراسم ادعیه 30 مسجد زنجان را در شب‌های ماه مبارک رمضان پخش خواهد کرد.

نوجوانان عزیز هم میهمان برنامه «حافظان وحی» هستند که به معرفی کودکان و نوجوانان فعال در عرصه قرآنی می‌پردازد، همچنین آموزش روخوانی صحیح قرآن، ویژه این گروه سنی همه روزه به مدت 15دقیقه توسط مربیان دارالقرآن زنجان انجام خواهد شد.

سایر برنامه‌های روتین سیما مثل خانواده، بیزیم اللر، شهر قشنگ، مسجد اوشاقلاری، هوای تازه و ... هم به فراخور موضوع حال و هوای رمضانی به خود می‌گیرند.

پخش سیما هم آیتم‌ها و برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تأمین و تدارک دیده است که از جمله آن مستندهای رمضان در استان‌ها، سلسله سخنرانی‌های آیت‌الله ناصری، سریال امام علی (ع) با دوبله به زبان ترکی است که پخش خواهد شد.

همچنین در این ایام سریال سر دلبران نیز که هر روز ساعت 17 به روی آنتن خواهد رفت.

«اوباشدانلیق»، عنوان برنامه ویژه لحظات ملکوتی سحر است که با آیتم‌هایی مانند دعای سحر، مناجات، مبحث کارشناسی و تفسیر، آداب و رسوم محلی و شرح دعای سحر، همه روزه به مدت 70 دقیقه همراه سحرخیزان خواهد بود.

ویژه برنامه رادیو، «افطارلیق» نام دارد که همه روزه به مدت 90 دقیقه، در زمان افطار پخش می‌شود و شامل آیتم‌هایی مانند آداب و رسوم سفره افطاری، تغذیه در ایام روزه‌داری نمایش، ادیعه، ارتباط با استان‌های مختلف، پرداخت به آداب و رسوم رمضان در شهرستان‌ها، گزارش از زندان‌ها برای کمک به آزادی زندانیان، گزارش مردمی، سخنرانی و ... است.

پخش مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم به صورت زنده از حسینیه اعظم زنجان نیز یکی دیگر از برنامه‌های معاونت صدا در این ایام اسن که هر روز به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.

همچنین شبکه استانی صدا، برای شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع) نیز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است که در زمان مقرر پخش می‌شود.

فریاد رهایی، عنوان ویژه برنامه زنده پوشش زپروز جهانی قدس است که به مدت 180 دقیقه بصورت زنده به سمع شنوندگان خواهد رسید.

همچنین در روز عید سعید فطر هم برنامه عید بندگی به مدت 60 دقیقه با آیتم‌های شاد و متنوع همراه شنوندگان خواهد بود.

سایر برنامه‌های روتین رادیو از جمله سلام زنجان، یاشاییش، جوانه ها، شریعت یولی، آی ایشیقیندا و ... نیز هر کدام به فراخور موضوع با حال و هوای این ماه مبارک پخش خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود

محسن افشارچی، شامگاه سه شنبه در دیدار تشکل‌های کارگری استان وضعیت کشور را خاص عنوان کرد و گفت: اصلی ترین و موثرترین نقش را در تولید کارگر بر عهده دارد به طوری که اگر کارگر نباشد انگار هیچ چیزی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تنظیم عرضه و تقاضا به بهبود حقوق و دستمزد جامعه کارگری کمک خواهد کرد، گفت: بنده شخصا نسبت به امور کارگری حساس هستم و امور را از طریقی حتی به تلخی دنبال می‌کنم، چنانکه اشتغال کارگران واحدهای تعطیل هم دغدغه من و تیم همراه بوده است.

افشارچی توجه به نیازهای قشر کارگری را ضروری عنوان کرد و افزود: باید متوجه بود که قشر کارگر غیر از خدا هیچ پناهی ندارد، لذا توجه به این قشر باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنانش با تشریح اقدامات انجام شده در ارتقای کیفیت اتوبان زنجان- قزوین گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این بخش هزینه شد و برای بخش باقی مانده هم قول سه هزار میلیارد ریال برای ادامه کار گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه جزو پروژه‌های برزمین مانده بود، اظهار کرد: اتوبان زنجان به تبریز در دست استان نیست و به بانک ملی باز می گردد که در حال رایزنی برای حل این موضوع هم هستیم.

مقام عالی دولت در استان زنجان در ادامه به محدودیت کارت‌های سوخت آزاد اشاره و تصریح کرد: این مشکلات سراسری است اما قبول دارم که در زنجان سختگیری می‌شود و باید دقت بیشتری شود.

افشارچی همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در حل مشکلات پیش روی احداث واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: در این رابطه اقداماتی انجام شده که یکی از مسائل موضوع کاهش اقساط بود که برای حل این معضلات باید فرآیندها را اصلاح کرد و در عین حال باید توجه کرد که انبوه‌سازی صنعتی مسکن قیمت احداث را کاهش می‌دهد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در این آیین با بیان اینکه این ایام فرصتی برای دور هم جمع شدن و شنیدن است، گفت: هر چند در طول سال هم اقداماتی برای حل مشکلات انجام شده در این میان کارفرمایان هم همراهی لازم را داشته‌اند و از ابزارهای تشویقی برای افزایش راندمان کار و بهره‌وری استفاده شده است.

ابوافضل رفیعی با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود در واحدهای تولیدی دلگرمی برای کارگران ایجاد شود، افزود: امنیت شغلی از دغدغه‌های جامعه کارگری است که پیگیری هم شده ،ولی در نهایت این قانون است که یا باید به صورت کلی اصلاح شود یا قانون بالادستی مصوب شود.

این مقام مسئول طبقه‌بندی مشاغل، بهداشت محیط و ایمنی محیط کار در بین جامعه کارگری را از دیگر مسائل پیش روی جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: در این مورد در جلساتی با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری تشکیل و تصمیم‌گیری می‌شود که طرح طبقه‌بندی از جمله این مسائل است.

معاون استاندار زنجان گفت: مواردی هم در کارگروه اجتماعی پیگیری می‌شود و این مسائل به لحاظ عاطفی احساسی و انسانی قابل توجه است.

وی در خصوص موضوع زباله گردی نیز گفت: اغلب زباله‌گردها تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند با این حال گاهی برای حل مشکلات موردی زباله‌گردی می‌کنند.

وی یادآور شد: این افراد اغلب از پذیرش اشتغال به صورت موظفی استنکاف می‌کنند ولی در هر صورت تلاش می‌شود این افراد که تعداد آنها زیاد نیست، ساماندهی شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود