Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مرتضی حیدری فرماندارقم درجلسه شورای اداری بخش مرکزی در سالن جلسات فرمانداری قم افزود: حفظ حرمت مردم مهمترین مسئله‌ای بوده که باید به آن توجه کرد در ۴۰ سال گذشته به غیر از مردم هیچ فرد یا کشوری به کمک نظام نیامده است.

وی اظهار داشت: در وضعیت کنونی مردم نیازمند دلداری و تحلیل درست بوده و نباید با برخی مواضع گیری اشتباه آب در آسیاب دشمن ریخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بدون برنامه‌ریزی دقیق هیچ اقدامی به سرانجام درستی نمی‌رسد، دستگاه‌های استانی با مستندسازی، دستاورد‌های خود را به مردم معرفی کرده و نظرات آنان را نیز در این مسئله مستند و مورد توجه قرار دهند.
وی با تأکید برافزایش خدمات‌رسانی به مردم گفت: مدیران باید از هرگونه نارضایتی مردم پرهیز کنند.

فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: فضای مجازی در اختیار دشمنان بوده وصرفاً به نقاط ضعف نظام پرداخته و ازکنار خدمات دولت و نظام به‌راحتی عبور می‌کند، متأسفانه برخی دولت و نظام را متهم به کم‌کاری و عدم ساماندهی مشکلات مردم می‌نمایند.

وی تأکید کرد: هجمه اصلی مشکلات کشور امروز بر دولت مترتب بوده و آن را در ساماندهی و کنترل شرایط مورد انتقاد قرار می‌دهند درحالی‌که در شرایط جنگی دیگر تفاوتی بین هیچ‌کدام از قوای سه‌گانه و مردم وجود ندارد.

حیدری ابراز کرد: دولت مجموعه تمام دستگاه‌های اجرایی در سطح استان‌ها بوده بنابراین اگر اشتباه و یا کم‌کاری صورت گرفته باید جبران شود، اما نباید با برخی سخنان و مواضع فرصت را در اختیار دشمنان قرار بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، آرایش دشمن در شرایط فعلی جنگی می‌باشد که البته شیوه و روش جنگ کنونی با ۴۰ سال گذشته تفاوت پیداکرده و به حوزه اقتصاد رسوخ پیداکرده است.

انتهای پیام /الف

مسئولان پاسخگوی ابهامات شهروندان باشند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری