Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشتواره نقد داستان کوتاه گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار ۴۳ نقد به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که جزئیات آثار پس از مرحله نخست داوری در تیرماه اعلام می‌شود. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

مجید خادم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تحلیل و نقد داستان کوتاه سال اظهار داشت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار 43 نقد به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که جزئیات آثار پس از مرحله نخست داوری در تیرماه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود، گفت: بخش ویژه مختص تحلیل و نقد داستان‌های منتشرشده در شماره‌های اول و دوم سالنامه داستان کوتاه خلاقانه سال(حیرت) است. 

دبیر جشتواره نقد داستان کوتاه افزود: هدف اصلی جشنواره شناسایی و معرفی تحلیل‌گران و منتقدین خلاق است و 10 برگزیده نهایی جشنواره شهریورماه معرفی و تقدیر می‌شوند. 

فارس| برگزیدگان نخستین جشنواره ملی نقد داستان کوتاه معرفی شدندشیراز| برگزیدگان مرحله نخست جشنواره ملی نقد داستان کوتاه معرفی شدندفارس| جزئیات جدید از نخستین جشنواره ملی نقد داستان کوتاه؛ اختتامیه شهریورماه برگزار می‌شود

خادم با اشاره به شرایط جشنواره بیان کرد: جشنواره ویژه تحلیل و نقد داستان کوتاه است و تحلیل و نقد رمان یا مجموعه داستان، پذیرفته نمی‌شود همچنین داستان کوتاه تحلیل و نقد شده، باید اثر نویسندگان فارسی‌زبان باشد.

وی عنوان کرد: برای گسترش نقد ادبی شرکت در جشنواره محدودیت سنی ندارد و  برای آثار ارسالی نیز محدودیت حجمی در نظر گرفته نشده است علاوه بر آن هر منتقد حداکثر با تحلیل و نقد 2 اثر می­­‌تواند در جشنواره شرکت کند.

انتهای پیام/  ز

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

این جشنواره در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری، طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار شد.

عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال و در نهایت این جشنواره در روز ششم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و امروز با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کرده بودند و براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته ای با هم به رقابت کردند.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

کد خبر 6093177

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود