Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@22:28:18 GMT

تهران - رم خواهر خوانده می شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۸۱۸۰

تهران - رم خواهر خوانده می شوند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران «حسن خلیل‌آبادی» صبح امروز با 'فابیو کاربنه' سفیر ارشد سازمان بین المللی صلح از طریق گردشگری، دیدار و گفت و گو کرد.
خلیل‌آبادی در این دیدار نسبت به برقراری ارتباط گردشگری دو جانبه میان ایران و ایتالیا اظهار تمایل کرد و گفت: شهر رم در ایتالیا همچون تهران در ایران دارای تاریخ و تمدن کهن است، از این رو می‌توان نسبت به برقراری ارتباط گردشگری میان این دو کشور مباحثه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: براساس این دیدار مقرر شد به صورت رسمی مقدمات خواهرخواندگی رم و تهران فراهم شود.
خلیل‌آبادی راه رﺳﻴﺪن ﺑﻪ ﺻﻠﺢ و اﻣﻨﻴﺖ ﺟﻬﺎنی را گردشگری خواند و گفت: یکی از مزیت‌های گردشگری آشنایی گردشگران با خلق و خوی مردمان هر سرزمین است که محصول این آشنایی می‌تواند بر صلح جهانی تاثیر مضاعف بگذارد.
رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر پایتخت اظهار داشت: فابیو کاربنه قصد دارد ایران و بناهای تاریخی و میراث‌های فرهنگی آن را به گردشگران جهان بشناساند.
وی گفت: انجمنی که این سفیر ارشد سازمان بین المللی صلح از طریق گردشگری فعالیت می‌کند، می‌تواند با نگاه بیرونی به ایران، ما را در حوزه گردشگری یاری رساند. لذا مقرر شد اقداماتی فراهم شود تا او به عنوان مشاور در راستای بهبود صلح و برادری در گردشگری مشاوره‌هایی را به شهرداری تهران ارائه دهد.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تمدن شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر شهرداری تهران گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این بار اهالی مناطق ۱۷ و ۱۸ پایتخت، میزبان رئیس جمهور بودند.

در این گزارش مردم از دیدار چهره به چهره با رئیس دولت و اعضای کابینه برای رفع مشکلات خود می‌گویند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد