Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مدافع اروگوئه‌ای روخی‌بلانکو در پایان فصل جاری به دوران حضورش در اتلتیکومادرید پایان می‌دهد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو گودین در کنفرانس خبری که بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اعلام کرد در پایان فصل جاری از اتلتیکومادرید جدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب این مدافع اروگوئه‌ای پس از 9 فصل حضور در جمع سرخ‌وسفیدپوشان مادریدی و کسب هشت جام مختلف از این تیم جدا می‌شود.

گودین 33 ساله در کنفرانس خبری گفت: اتلتیکومادرید خانواده، باشگاه و خانه من است. خداحافظی از این باشگاه خیلی سخت است. من دوران فوق‌العاده‌ای در اتلتیکو داشتم و می‌خواهم از همین جا از تمام شما تشکر کنم. زیباترین دوران حرفه‌ای و البته زیباترین دوران زندگی‌ام به پایان می‌رسد. افتخار می‌کنم که جزئی از تاریخ این باشگاه هستم.

مدافع اروگوئه‌ای روخی‌بلانکو که گفته می‌شود راهی اینتر خواهد شد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: یک سال پیش، پیشنهادی از منچستریونایتد را رد کردم، چون تصمیم گرفتم در اتلتیکومادرید بمانم، اما اکنون زمان جدایی‌ام از اتلتیکو فرا رسیده است.

گودین در آستانه عقد قرارداد رسمی با اینتر

گودین با اتلتیکو یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، دو قهرمانی در لیگ اروپا و سه قهرمانی در سوپرجام اروپا را تجربه کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان اتلتیکو مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان اتلتیکو مادرید اینترمیلان اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند

رئیس طالبان در پیامی ضمن تأکید بر ضرورت حضور علما در سیاست گفت جهان کفر می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند که حتی در کشورهای اسلامی نیز علما در سیاست نقش نداشته باشند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «هبت‌الله آخوندزاده» رئیس طالبان در روز پایانی سمینار سه‌روزه هماهنگی و تنظیم امور تخصصات و جامعات دینی که توسط وزارت تحصیلات عالی راه‌اندازی شده بود، اشتراک و سخنرانی کرد.

ملا هبت‌الله در این مراسم اظهار داشت علما بندگان برگزیده خدا هستند که برای حفاظت و نافذکردن دین برگزیده شده‌اند.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی علما در سیاست گفت: جهان کفر می‌خواهد سیاست را از دین جدا کند که حتی در کشورهای اسلامی نیز علما در سیاست نقش نداشته باشند.

رئیس طالبان همچنین از علما خواست تا فرامین هیئت حاکمه را برای مردم تشریح کنند و مردم را نیز بر اجرا و اطاعت از فرامین تشویق کنند.

ملا هبت‌الله پیش از این نیز در گردهمایی بزرگ علما و بزرگان قومی در کابل گفته بود: جنگ آمریکا با ما بر سر عقاید بود و این جنگ تا «قیامت» ادامه خواهد داشت.

دیدار نخست وزیر قطر با رهبر طالبان در جنوب افغانستانرهبر طالبان: کسی حق ارعاب مردم را ندارد/ برای فعالیت تاجران مانعی ایجاد نشودرهبر طالبان: افغانستان خانه مشترک همه ما است/ برای ساخت کشور به حمایت مردم نیاز است

وی همچنین تصریح کرده بود: «جنگ دنیا با ما برای زمین و هوا نبود بلکه برای نظریه و عقاید ما بود و تا قیامت نیز ادامه دارد. در تقابل اسلام و کفر نه امکان مسالمت هست، نه مسالمت خواهد شد و نه چنین چیزی ممکن است».

رئیس طالبان با اظهار اینکه اگر حکومت کابل، شریعت اسلامی را پیاده کند، کشورهای جهان واکنش نشان خواهند داد، تاکید کرده بود: «هدف ما رضای الله است. خواست‌های جهان که الله را ناراضی می‌کند قابل قبول نیست».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رئیس اتلتیکومادرید امشب طرفدار رئال است!
  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • جدایی «دالی» از «فرانسیس» با مواد منفجره پس کشف ششمین جسد!
  • ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند
  • پایان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان ایران با قهرمانی دانشگاه آزاد
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان