Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@22:06:04 GMT

داوری بلای جان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۱۷۵۱

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در حالی در ورزشگاه خانگی پاختاکور در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل این تیم ازبکستانی قرار گرفت که برای هموار شدن راه صعود خود باید مقابل این تیم به برتری می‌رسید، اما با گل دقایق پایانی سرگف این تیم با نتیجه 1 بر 0 مقابل میزبان خود شکست خورد.

نکته قابل توجه در این دیدار اشتباه داور در اعلام پنالتی برای نماینده کشورمان بود ، در دقیقه 78 به نظر می‌رسید مدافع تیم پاختاکور در محوطه جریمه به روی مهدی ترابی مرتکب خطا شده باشد اما داور این صحنه را پنالتی نگرفت تا همچنان اشتباهات داوری بلای جان این تیم در آسیا باشد و  آخرین شانس این تیم برای صعود از بین برود و در نهایت مانع بزرگی برای صعود این تیم به دور بعدی رقابت‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای نخستین بار نبود که پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از داوری متضرر می‌شود، در بازی رفت پرسپولیس با پاختاکور در ورزشگاه آزادی  دروازه سرخپوشان با اشتباه عجیب داور و کمک داور بازی باز شد و این در حالی بود که علاوه بر آنکه مهاجم حریف بر روی بازیکن پرسپولیس خطا کرده بود ، و همچنین بیک مائف گل را در موقعیت آفساید به ثمر رساند تا بازی با تاثیر مستقیم داور با نتیجه 1 بر 1 به پایان برسد و سرخپوشان در نخستین گام آن‌هم در خانه متوقف شوند.

در بازی با السد با آنکه داور در نیمه نخست گل سالم السد را به اشتباه آفساید گرفت و همچنین یک پنالتی برای این تیم در همین نیمه نگرفت،  اما در دقایق پایانی دیدار بغداد بونجاح در حالی با ضربه سر دروازه  علیرضا بیرانوند و پرسپولیس را باز کرد که در موقعیت آفساید قرار داشت و در نهایت بازی با نیتجه 1 بر 0 به صعود السد به پایان رسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اشتباهات داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برخی اوقات برخوردها متفاوت است. مثلا در نشست‌های خبری حتما سرمربی باید حضور داشته باشد، اما مطمئنم خیلی از سرمربیان حاضر نمی‌شوند و نمی‌دانم جریمه می‌شوند یا خیر.

سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از تقابل سپاهان و استقلال خوزستان، ضمن تشکر از باشگاه سپاهان بابت مهمان‌نوازیشان، اظهار کرد: برخی شهرها حتی ما را برای کنفرانس خبری پیش بازی دعوت نکردند. فردا یکی از بازی‌های مهم و حساس ما است و با شناختی که از سپاهان داریم بازی بسیاری سختی داریم.

وی افزود: بازیکنانمان همیشه بازی‌های بزرگ سربلندمان کردند و امیدوارم با کسب امتیاز از زمین خارج شوید. پورموسوی در خصوص شکایت باشگاه به انتخاب داور این دیدار تصریح کرد: باشگاه نسبت به قضاوت‌ها در سال‌های قبل معترض بود. به عقیده من چیدمان داوری باید جوری باشد که شک و شبهه ایجاد نکند و از قبل بازی کسی سمت داور نرود.

او ادامه داد: اکرمی از داوران خوب و باتجربه است، اما شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های قبل و زمانی که من حضوز نداشتم است. از سوی دیگر داور این بازی با احترام شمالی است و شاید ذهنیت باشد که هفته بعد با نساجی بازی داریم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به جریمه عبدالله ویسی، خاطر نشان کرد: ویسی حرفی زد که همه ما اعتقاد داریم، برخی اوقات برخوردها متفاوت است. حتما سرمربی باید حضور داشته باشد، اما مطمئنم خیلی از سرمربیان حاضر نمی‌شوند و نمی‌دانم جریمه می‌شوند یا خیر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد