Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:32:26 GMT

13 متخلف بازار کلاله جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۱۹۹۷

13 متخلف بازار کلاله جریمه شدند

علی اصغر بیانی روز سه شنبه درگفت گو با خبرنگارایرنا، افزود: این افراد در عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم مرتکب تخلف شده و به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی و جریمه شدند.
رئیس ستاد تنظیم بازار کلاله به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهارداشت: به منظور کسب رضایت شهروندان و جلوگیری از هرگونه تخلف و گرانفروشی و توزیع ناعادلانه کالا، طرح تشدید نظارت برکم و کیف عرضه کالا به شهروندان از12 اردیبهشت تا 17 خرداد به اجرا گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندارکلاله اعلام کرد: از اول سالجاری تاکنون 6 هزار و 600 کیلوگرم گوشت گوساله، سه هزار و 700کیلوگرم گوشت گوسفندی، 38 تن شکر و سه هزار و 800 کیلوگرم قند توزیع شده است.
رئیس اداره صنعت و معدن کلاله نیز درگفت و گو با خبرنگارایرنا اعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، علاوه بر اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان، هم اکنون شکر با نرخ کیلویی37هزار ریال بین شهروندان در حال توزیع می باشد.
خداقلی بایندری مقدم ادامه داد، شکر به نرخ تنظیم بازار در هفت مرکز توزیع کالاهای اساسی مردم در حال توزیع می باشد و اهالی این شهرستان شکر و سایر مایحتاج ضروری خودرا می توانند براساس نرخ مصوب تنظیم بازار تهیه نمایند.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گلستان تعزیرات صنعت و معدن قند کالاهای اساسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست