Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، با حضور مسئول و کارکنان بسیج دانشجویی استان سمنان و همچنین مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان سمنان نخستین جلسه واکاوی و تحلیل سفر معنوی راهیان نور دانشجویی سال ۱۳۹۷ برگزار شد.
در این جلسه که در مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان برگزار گردید، مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان سمنان با ارائه نقطه نظرات و همچنین مطرح نمودن نواقص موجود در این سفر معنوی، به تحلیل و واکاوی دقیق و موشکافانه این برنامه عظیم فرهنگی و معنوی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان

معاون تربیت و آموزش فراجا از تغییر در محتوای آموزشی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدحسین حمیدی در مراسم گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: ارکان ترتبیت در آموزش فراجا، شامل مربی، مدرسان و مربیان است و آنها در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌کنند، ما در راستای بازنگری و به‌روز شدن سرفصل‌ها و محتوای آموزشی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به آمار گروه‌های علمی افزود: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشکده ذیل دانشگاه امام حسن مجتبی، ۱۵ دانشگاه جامع و هشت دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم، همچنین ۲۷۷ هیئت علمی، ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی و ۳۷۳۵ نفر مربی داریم و ۷۰۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه‌ها بر اساس آن شکل می‌گیرد، همچنین بازنگری‌های بسیاری در سرفصل‌ها و برنامه‌های عملیاتی با رویکرد مهارت‌محور در دستور کار قرار گرفت.

سردار حمیدی تصریح کرد: دوره‌های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره‌های تخصصی مبتنی بر شغل تبدیل خواهد شد تا در درجه و آموزش‌های علمی تاثیرات مفیدتری داشته باشد.

وی گفت: واکاوی و تحلیل عملیات‌های انتظامی با استفاده از خبرگان مرکز اجرایی آموزش در مراکز آموزشی انجام می‌شود و ما برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه تغییر در آموزش‌ها و منابع درسی داریم که موثرتر واقع خواهد شد.

کد خبر 749650

دیگر خبرها

  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند