Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شاعر «قبله مایل به تو» گفت: کتاب مجموعه شعر «یحیی» پرفروش‌ترین مجموعه شعر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بوده و این روزها قرار است برای چهارمین بار تجدید چاپ شود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کتاب شعر «یحیی» که پنجمین مجموعه شعر سیدحمیدرضا برقعی است، با توجه به استقبال مخاطبان برای چهارمین بار تجدید چاپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کتاب که چندی پیش به عنوان یکی از آثار تازه منتشر شده انتشارات فصل پنجم به سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران راه یافته بود توانست به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این روز‌های انتشارات فصل پنجم تبدیل شود.


***کتاب جدیدم برای چندمین بار به چاپ می‌رسد

سید حمیدرضا برقعی شاعر «قبله مایل به تو» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص تجدید چاپ اثر جدیدش گفت: مجموعه شعر «یحیی» پرفروش‌ترین مجموعه شعر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بوده و این روزها قرار است برای چندمین بار تجدید چاپ شود.

وی بیان کرد: مجموعه شعر «یحیی» که پنجمین مجموعه شعرم است از سوی انتشارات فصل پنجم به چاپ رسید و با استقبال خیلی خوبی در نمایشگاه کتاب تهران مواجه شد.


این شاعر اظهار کرد: این مجموعه حدود ۳۷ تا ۴۰ شعر با مضامین آیینی و عاشقانه است که طی چهار سال اخیر سروده‌ام.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها چاپ مجموعه «یحیی» را در دست دارم و هنوز برای چاپ کتاب دیگری برنامه ریزی نکرده ام.

***
مجموعه شعر «یحیی» سه بار با تیراژ هزار نسخه به چاپ رسید و با توجه به صف‌های طولانی برای خرید و امضای کتاب توسط شاعر دو هزار نسخه از آن در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به فروش رفت و همین امر ناشر را بر آن داشت تا برای چهارمین بار این کتاب را به چاپ رسانده و در هفته آینده روانه بازار کند.

حمیدرضا برقعی از شاعران معاصر فارسی زبان است که در وصف امام حسین (ع)، اشعاری را سروده است. دو مجموعه شعر «طوفان واژه‌ها» و «قبله مایل به تو» و گردآوری «در حریم نور»، «چادری از شعر و ابریشم»، «سپید‌هایی از دهان آهنچی»، «یک کاروان دل»، «از ابتدا نور»، «خیمه خورشید»، «سوختن آفتاب» از دیگر آثار این شاعر جوان و پرکار است.


برقعی همچنین دو مجموعه مقالات تحقیق و تصحیح با نام‌های «شناخت‌نامه عمان سامانی» و «شناخت‌نامه صائب تبریزی» و همچنین «حدود ساعت سه» که اشعار عاشورایی است در آثار خود دارد.

از دیگر آثار برقعی «قبله مایل به تو» برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و رتبه اول جایزه کتاب فصل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۹۰ است. همچنین «در حریم نور» برگزیده جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در بخش کتاب و «طوفان واژه‌ها» برگزیده پنجمین دوره جایزه کتاب فصل و رتبه اول جایزه کتاب گام اول است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کتاب شعر آیینی عاشقانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط انتشارات دال و با همکاری مؤسسۀ شمیم برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی،‌ مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آنها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228148 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد