Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:37:38 GMT

مرحله نخست پل گاومیشان پایان ماه رمضان به اتمام می ‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۶۹۴۳

مرحله نخست پل گاومیشان پایان ماه رمضان به اتمام می ‌رسد

ایلام - ایرنا - مدیرکل ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور گفت: فاز اول پل گاومیشان تا پایان ماه رمضان به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایرنا، شعبانعلی خاوری روز چهارشنبه در بازدید از مراحل ساخت پل گاومیشان در شهرستان دره شهر اظهار داشت: پروژه پل موقت گاومیشان از 22 فروردین و پس از فروکش کردن سیلاب رودخانه سیمره آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه گروهی از مهندسین کار طراحی و ساخت این پل را بر عهده دارند، تصریح کرد: سازه های این پل از نقاط مختلف و با کیفیت مناسب تهیه و در حال نصب است.
مدیرکل ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور یادآور شد: طول این پل موقت 96 متر بوده که در مرحله اول 65 متر آن تا دهانه رود نصب می‌شود.
خاوری افزود: یکی از مشکلات پیش آمده فضای کم به دلیل وجود کوه‌های اطراف این پل برای نصب و مونتاژ سازه ها بود که با وجود آن کار ادامه پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: در مرحله اول تناژ پل بالاتر از میزان مطرح شده است و در فاز دوم با تقویت پایه‌ها تا تحمل 45 تن هدفگذاری شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به طراحی مهندسان خبره قطعاً وجود این پل آسیبی به پل تاریخی نمی‌رساند، فاز اول پل تا قبل از عید فطر به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای کشور گفت: استحکام پل موقت در حدی است که با سیلابی مانند سیل 12 فروردین تخریب نخواهد شد.
پل گاومیشان که تنها محور اصلی استان ایلام به استان لرستان (از طریق پلدختر - دره شهر) است در اثر بارش های سیلابی 12 فروردین ماه امسال تخریب شد.
پل گاومیشان ۴۵ سال پیش در شهرستان دره‌شهر احداث شد.
7177/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي راهسازي ايلام راهداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴