Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد فروش عمده شرکت شهروند به عنوان بازوی اجرایی این مجموعه، در راستای سیاست های حمایتی از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایرانی، توانسته طی یک برنامه مدون و پیش بینی شده، کارنامه قابل قبول و موفقی را ارائه نماید.

در گفت و گو با سعید حسین زاده مدیر واحد فروش عمده شرکت شهروند، ضمن اطلاع از برخی اقدامات موثر و هدفمند این واحد در جریان فعالیت های گسترده و توانمند پرسنل  این مجموعه در پشت صحنه زنجیره تامین و عرضه کالای مورد نیاز در فروشگاه های شهروند و دیگر سازمان ها، قرار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید حسین زاده با اشاره به تمهیداتی که در سایه رویکرد حمایتی شرکت شهروند از تولیدات ملی و افزایش قدرت خرید  مصرف کنندگان واقعی با توسعه انبارهای این مجموعه به متراژی بالغ بر 5000 متر انجام شده افزود: در حال حاضر با شناسایی کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان که تقاضای بیشتری در بازار دارند و با تکیه بر تجربه موفق سال 97 در عرضه کالای با کیفیت و قیمت مناسب در روزهای پس از تحریم، ضمن خریداری حجم بالای این گروه های کالایی آماده ایم تا نقش موثری در بهبود وضعیت نابسامان بازار و اطمینان خاطر بخشیدن به شهروندان داشته باشیم.

مدیر واحد فروش عمده شرکت شهروند در ادامه با اشاره به کنترل مستمر بر کیفیت کالاها، از بدو ورود تا زمان عرضه به مشتریان، تصریح کرد: در حال حاضر با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های متعددی در خصوص تامین و بسته بندی سبدهای کالایی برای اقشار مختلف و در بعضی موارد با حمایت مجموعه شهرداری تهران پیش بینی شده و در حال اجرا است.

مدیر فروش عمده در پایان ضمن قدردانی از عملکرد مسئولانه مدیریت مجموعه شهروند و تلاش بی وقفه همکاران در واحد بازرگانی این شرکت، تاکید کرد: علی رغم افزایش بی سابقه قیمت کالا در چند ماه گذشته و شرایط دشوار تامین کالا، توانسته ایم ضمن تامین اقلام مورد نیاز شهروندان بدون هیچ کمبودی این کالاها را با کمترین حاشیه سود عرضه نماییم.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DrF برچسب ها: شهروند ، ماه رمضان ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شهروند ماه رمضان بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین گزارش بانک مرکزی از بازار مسکن (مربوط به اسفند ۱۴۰۲) نشان می‌دهد اجاره‌بها مسکن در شهر تهران و کل مناطق شهری نسبت به اسفندماه سال ۱۴۰۱ به ترتیب ۴۴.۵ و ۵۱.۶ درصد افزایش یافته است. این میزان افزایش در حالی صورت گرفته که به‌طور معمول آخرین ماه سال جابجایی‌ها در بازار اجاره مسکن به حداقل می‌رسد.

در این بین با وجود آن‌که حدود یک‌ماه به آغاز فصل جابجایی‌ها در این بازار فرصت مانده که در برخی شهرهای جدید افزایش عجیب نرخ اجاره‌بها شروع شده است. در شهر جدید پرند که سال گذشته مترو آن پس از سال‌ها وعده و وعید افتتاح شد، برخی مالکان واحدهای خود را با قیمت‌های چندین برابری نسبت به سال گذشته آگهی کرده‌اند.

یکی از مستاجران که حدود دو هفته‌ای است در فاز ۶ شهر جدید پرند به دنبال آپارتمانی برای اجاره است به تسنیم می‌گوید: هفته آخر فروردین امسال یک واحد ۸۷ متری در فاز ۶ پرند با پول پیش ۵۰ میلیون و اجاره ماهانه ۶ میلیون تومانی (رهن کامل ۲۵۰ میلیون تومان)‌ عرضه می‌شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی دو هفته اخیر رهن و اجاره آپارتمانی با همین ویژگی به‌طور مداوم در حال افزایش است. بر این اساس یک واحد مسکونی با همین مشخصات با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومانی و اجارخ ماهانه ۲ میلیون تومانی (رهن کامل ۲۸۰ میلیون تومان) فایل شده است.

به گفته وی، در پروژه کیسون که واحدهای آن همچنان در حال تحویل است، واحدهای مسکن مهر با ودیعه حدود ۷۰ میلیون تومانی و اجاره ماهانه ۷ میلیون تومانی عرضه می‌شود. به عبارت دیگر با رهن کامل ۳۰۳ میلیون تومانی!

وی بیان کرد: در فاز پنج ۵ یعنی جایی که پروژه‌های کم کیفیت‌تر و بدون امکانات است یک واحد ۸۵ متری با ودیعه ۵۰ تومانی و اجاره ۵ میلیون تومانی عرضه شده است.

بررسی آگهی‌ها اجاره در شهر جدید پرند نشان می‌دهد مالک یک واحد مسکونی ۱۰۵ متری در فاز یک آنرا با رهن ۶۵۰ میلیون تومانی عرضه کرده است. همچنن رهن یک واحد ۸۰ متری ۲۸۰ میلیون تومان، آپارتمان ۸۰ فاز ۵ با رهن ۷۰ میلیونی و اجاره ۳.۵ میلیون تومانی، واحد ۸۰ متری فاز یک با رهن ۳۵۰ میلیون تومانی و آپارتمان ۸۳ متری با رهن ۲۰۰ و اجاره ۴ میلیون تومانی فایل شده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902673

دیگر خبرها

  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو