Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن ازدواج ۶۰ زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور ریاست و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این دانشگاه از سوی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  جشن ازدواج ۶۰ زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور ریاست و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این دانشگاه توسط معاونت فرهنگی و امور دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کوروش عزیزی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تبریک پیوند این زوج‌های دانشجو، مطرح کرد: علاوه بر هدایای تقدیم شده به این زوج ها، به تمامی دانشجویان مزدوجی که تقاضای مسکن دانشجویی نموده اند، خوابگاه مناسب متاهلین تحویل شده است و در صورت دریافت درخواست‌های جدید، این روند ادامه خواهد یافت.   عزیزی گفت: ازدواج صحیح و بر اساس شناخت و انتخاب همسر مناسب می‌تواند سلامت روحی و جسمی آینده یک جامعه را تضمین نموده و ضامن بقاء و بالندگی یک کشور گردد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: خانواده به منزله کوچکترین سلول یک جامعه، وظیفه خطیر تشکیل و راهبرد یک جامعه را بر عهده دارد و از این روست که فساد خانواده می‌تواند فساد جامعه و صلاح خانواده، اصلاح اجتماع را به دنبال داشته باشد.

علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خوشبختی را مقوله‌ای درونی معرفی کرد و گفت: زوج‌های جوان باید از پرداختن افراطی به ظواهر امور خودداری نموده و چشم و هم چشمی را در زندگی خود راه ندهند.

بهادر تصریح کرد: روز‌های سخت زندگی می‌گذرند و ایام خوشی و رفاه خواهند رسید، مهم این است که در روز‌های سخت در کنار هم بمانید و کمر زیر بار این مشکلات خم نکنید و مطمئن باشید که در آینده با افتخار و دل خوش از روز‌های گذشته یاد خواهید کرد.

در ادامه این آئین، بخش صندلی داغ با حضور ریاست دانشگاه برگزار شد و علی بهادر به شرح آغاز زندگی زناشویی خود و نقل خاطراتی از آن روز‌ها پرداخت. اهداء هدایا، اجرای موسیقی پاپ، مسابقه، مداحی و صرف شام از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برگزاری مراسم جشن ازدواج خوابگاه متاهلین ازدواج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند

رشید جعفرپور، قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر که صبح امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت) در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، به نکاتی در مورد نشریات دانشجویی اشاره کرد و گفت: نشریات دانشجویی انعکاس دهنده دستاورد‌های دانشگاه‌ها و پیشرفت‌های آموزش عالی کشور هستند که برای عامه مردم جذاب است.

جعفرپور افزود: نشریات دانشجویی می‌توانند و باید تقویت کننده فضای گفتگو و تبادل نظر در دانشگاه باشند، زیرا ما باید در دانشگاه منطق گفتگو را داشته باشیم. نشریات دانشجویی می‌توانند هم فضای گفتگو و عقلانیت را تقویت و هم فضای قطبی را در دانشگاه تعدیل کنند.

وی تاکید کرد: نشریات دانشجویی می‌توانند بازگو کننده مشکلات دانشجویی باشند. همچنین سواد رسانه‌ای را در دانشجویان بهبود بخشند به خصوص که اکنون در فضای رسانه‌ای ضعف داریم.

جعفرپور در ادامه به انتظارات از نشریات دانشجویی پرداخت و گفت: باید در نقد منصفانه رفتار کنیم، نقد باید مبتنی بر اخلاقیات باشد و به این شکل هم به ارتقای وضعیت کشور و هم رفع مشکلات بخش خاص کمک کنند.

وی تاکید کرد: علاوه بر طرح مسائل کشور باید راه حل‌های احتمالی مسئله و مسائل را هم بیان کرد و این وظیفه نشریات دانشجویی است. همچنین باید روحیه امید را زنده نگه داشت و اگر خروجی هر کاری باعث افزایش امید نباشد، فایده ندارد. این موضوع در بیانات مقام معظم رهبری هم بار‌ها تاکید شده است.

*** انتشار ۳ هزار و ۷۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه‌های وزارت علوم

قائم مقام معاونت فرهنگی وزارت علوم در ادامه به انتظارات مقام معظم رهبری از دانشگاه اشاره کرد و گفت: ایشان تولید علم، تولید عالم و جهت دهی به علم و عالم را وظیفه دانشگاه دانستند. البته تولید علم روند خوبی طی شده است ولی در بهش‌های دیگر باید کار کنیم، نشریات دانشجویی باید در جهت دهی به علم و عالم کمک کنند.

وی یادآور شد: نشریات دانشجویی باید روایتگر صادق جنبش‌های دانشجویی دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند و این حرکت را بازگو و تقویت کنند.

جعفرپور گفت: فضای بالندگی و تقویت نشریات دانشجویی را در دستور کار داریم و از این نشریات حمایت می‌کنیم. امروز ۳ هزار و ۷۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه‌های متعلق به وزارت علوم و تعداد زیادی هم در وزارت بهداشت داریم، البته نشریات برخط در فضای مجازی هنوز به اندازه کافی قاعده‌مند نیستند و باید این مشکل را رفع کرد.

وی تصریح کرد: سامانه نشریات که در معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم راه اندازی شد به انتخابات مدیران مسئول بسیار کمک کرده است و باید با نظارت این روند را تقویت کرد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله