Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در نشست اعضای هیأت مدیره مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه رئیس هیأت مدیره این مجمع و با حضور اعضای هیأت مؤسس برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات غلامرضا خواجه سروی مدیرعامل پیشین این مجمع، فؤاد ایزدی به اتفاق آراء به مدیرعاملی این مجمع برگزیده و منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، این مجمع بین المللی به عنوان یک NGO علمی از سال 2012 میلادی فعالیت خود را در قالب برگزاری کنفرانس ها و هم اندیشی های جهانی با حضور اساتید مسلمان دانشگاه های 5 قاره جهان، آغاز کرده است.

شکل گیری این مجمع نیز به نشست اساتید جهان اسلام و صاحب نظران اجلاس بیداری اسلامی در سال 1391 که خاتمه آن نیز با دیدار 600 تن از اساتید مسلمان ایرانی و غیر ایرانی با مقام معظم رهبری همراه بوده است، بازمی گردد.

مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها هم اکنون متشکل از کارگروه های تخصصی، سازمان مردم نهادی است که به فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی در سطح جهان اسلام می پردازد و هدف اصلی آن هم افزایی میان اساتید مسلمان دانشگاه ها در سطح بین الملل به منظور زمینه سازی علمی، فناوری و فرهنگی برای تمدن نوین اسلامی است.

فؤاد ایزدی که مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مطالعات ارتباطات جمعی خود را از دانشگاه هیوستون و مدرک دکتری ارتباطات جمعی خود را نیز از دانشگاه ایالتی لوییزیانا دریافت کرده است، هم اکنون عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان در دانشگاه تهران است.

وی که به عنوان یکی از کارشناسان ارشد در حوزه مطالعات بین الملل و به ویژه ساختارهای قدرت و جامعه در آمریکا شناخته می شود، دارای آثار متعدد علمی از قبیل کتب تألیفی، ترجمه چندین عنوان کتاب و مقاله، چاپ ده ها عنوان مقاله در نشریات داخلی و خارجی و سخنرانی در همایش های متعدد داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

300 / 156 فؤاد ایزدی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها جهان اسلام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فؤاد ایزدی جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند

به گزارش همشهری آنلاین، «فواد ایزدی» کارشناس مسائل آمریکا و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه نسل کُشی در غزه اظهار داشت: این اعتراض‌ها به دو دلیل انجام می‌شود؛ یکی بحث نسل‌کُشی در غزه است و دیگری مربوط به نسبت میان این دانشگاه‌ها با دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر تأمین تسلیحات نظامی است.

وی با بیان اینکه حرکت اعتراضی دانشجویان از دانشگاه کلمبیا و هاروارد که جز دانشگاه‌های برتر آمریکا هستند آغاز شد، ادامه داد: این دانشگاه‌ها در شرکت‌های تسلیحاتی سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ لذا این وابستگی و درهم‌تنیدگی میان این دانشگاه‌ها و دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد اعتراض است.

ایزدی با اشاره به اهمیت پرداختن به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: در کشوری که رسانه‌های اصلی دست صهیونیست‌هاست، یک دفعه جمعیتی از جوانان و دانشجویان از عملیات حماس حمایت می‌کنند و به عملکرد آمریکا در قبال غزه و فلسطین انتقاد دارند؛ بنابراین این مساله اهمیت به سزایی دارد.

وی با بیان به اینکه دانشجویان دانشگاه هاروارد و کلمبیا نماینده اکثریت جوانان آمریکایی هستند، افزود: بسیاری از والدین دانشجویان معترض، درون حکومت آمریکا مشغول هستند و در واقع این دانشجوها، آقازاده‌های آمریکا هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران اعتراض دانشجویان آمریکایی را مصداق داستان حضرت موسی (ع) و کاخ فرعون دانست و تاکید کرد: پیام اعتراض‌ها در منزل نخبگان مدیریتی آمریکا توسط جوانان این کشور شنیده می‌شود؛ بنابراین این مهم حائز اهمیت است.

کد خبر 847532 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه فواد ایزدی فلسطین

دیگر خبرها

  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا