Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از اسپوتنیک، سی‌ان‌ان گزارش داد؛ واشنگتن معتقد است ایران احتمالا موشک های بالستیک کوتاه برد خود را از طریق کشتی‌های مستقر در خلیج فارس، پرتاب می کند. 


به گفته منابع خبری سی ان ان، مقامات آمریکایی قبلا اطلاعاتی را دریافت کرده اند که نشان می دهد تهران این اقدامات را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مرکز نیروهای مسلح آمریکا (سنت کام) نیز اعلام نمود که، ایالات متحده آمریکا "شواهد واضحی" دریافت کرده است که ایران آماده حمله احتمالی به نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه است.
 

در این بیانیه آمده است که این مرکز خواستار ارسال نیروهای تکمیلی نطامی آمریکا به منطقه (خاورمیانه) است، پس از دریافت شواهدی مبنی بر این که ایران و نیروهای دست نشانده اش برای حمله احتمالی به ارتش ایالات متحده در منطقه آماده می شوند، بدست آورده است. این نیروهای تکمیلی برای حفاظت از منافع نظامی ایالات متحده در منطقه و جلوگیری از هر نوع تجاوز درخواست شده است.


لازم به ذکر است،  شبکه 13 تلویزیون اسرائیل از قول یک مقام بلندپایه این رژیم که نخواسته نامش فاش شود اعلام کرد «دستگاه امنیتی اسرائیل دوهفته پیش اطلاعاتی در مورد حمله احتمالی ایران به مواضع آمریکا در منطقه، در اختیار مشاور امنیت ملی آمریکا قرار داده است.» آمریکا نیز با توسل به این اطلاعات ایران را به برنامه ریزی برای حمله به نیروهای آمریکایی متهم کرد.

 

رسانه اسپوتنیک از این اتفاق با عنوان «زدوبند اسرائیل و آمریکا علیه ایران» یاد کرد و آنرا برنامه ای برای تخریب ایران خواند.

 

گفتنی است، مقامات جمهوری اسلامی بارها رسما اعلام کرده اند که قصد حمله به هیچ نیرویی را ندارند ولی در صورتی که ایران مورد تهاجم قرار بگیرد به مهاجم پاسخ کوبنده و پشیمان کننده خواهند داد.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسپوتنیک اسپوتنیک اسرائیل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • بادبان خورشیدی ناسا در فضا باز شد
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی