Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:14:45 GMT

هر کاری کردم تا توپ به مسی نرسد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۹۰۶

هر کاری کردم تا توپ به مسی نرسد

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول معتقد است گل زودهنگام این تیم، تفاوت را در بازی شب گذشته با بارسلونا رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته دست به یک شاهکار زد و موفق شد شکست 3-0 بازی رفت برابر بارسا را با پیروزی 4-0 در دیدار برگشت عوض کند.

 

 

 

 

فابینیو، هافبک دفاعی برزیلی که در جریان برتری 4 بر صفر شب گذشته و صعود لیورپول به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا نقش کلیدی ایفا کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با "رادیو مونت‌کارلو" گفت:« ما پس از بازی سختی که مقابل نیوکاسل داشتیم، وقت زیادی برای آماده‌سازی خود برای این بازی نداشتیم اما در طول فصل خودمان را برای تجربه چنین لحظاتی آماده کرده‌ بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی رفت گفته بودم که ما نتیجه خوبی در نوکمپ کسب نکردیم اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

در این بازی هم سعی کردیم به مانند بازی رفت بازیکنان بارسلونا را تحت‌فشار قرار دهیم و تمام توان خود را به کار ببریم. خوشبختانه گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم، تفاوت را رقم زد. ما حتی در دقایق پایانی بازی قدرت حفظ توپ را داشتیم. پس از بازی هم حس خوبی با هواداران‌مان داشتیم.»

 

مهار مسی:« ما به صورت تیمی دفاع کردیم و همانطور که گفتم با جان و دل بازی کردیم. در جریان بازی هم سعی کردم هر کای که از دستم ساخته است را انجام دهم تا توپ به مسی نرسد.»

 

 

بارسلونا لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، با افزایش یک میلیون تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با رشد ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت، ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۸۲ هزار تومان افزایش در مقایسه با روز کاری گذشته، سه میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله شد.

اونس طلا نیز به نرخ ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6098085 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!