Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@00:16:19 GMT

پیش بینی شرکت ۴۰۰ دانشجوی اصفهانی در طرح خط امام

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۶۰۴۳

پیش بینی شرکت ۴۰۰ دانشجوی اصفهانی در طرح خط امام

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان گفت: قرارگاه خط امام در بسیج دانشجویی استان اصفهان راه اندازی شد و پیش‌بینی شده ۴۰۰ دانشجوی بسیجی از دانشگاه‌های سراسر استان اصفهان در این طرح شرکت کنند. مهدی یادگاری، مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در اصفهان با اشاره به راه اندازی قرارگاه خط امام، گفت: حدود یک ماه است که این قرارگاه جهت برنامه ریزی طرح خط امام در سطح استانی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادگاری با بیان اینکه خط امام استانی در اوایل مردادماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: بالغ بر ۴۰۰ دانشجو از سراسر دانشگاه‌های استان اصفهان در این طرح شرکت خواهند کرد.
مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی اصفهان با بیان اینکه از دانشجویان متقاضی پس از ثبت نام مصاحبه گرفته می‌شود، اذعان کرد: هر یک از دفاتر بسیج دانشجویی استان افرادی را برای مصاحبه به قرارگاه خط امام معرفی کردند و این افراد در یک دوره آموزشی یک روزه آموزش دیدند و جهت مصاحبه کردن آماده شدند.
وی با اشاره به اینکه تیم رسانه قرارگاه خط امام و طرح ولایت وظیفه تبلیغات را بر عهده دارد، تصریح کرد: پوستر‌هایی آماده شده است که این پوستر‌ها در فضای مجازی و در اختیار دانشجویان قرار گرفته و در اختیار دانشگاه‌ها قرار گرفته است و چندین تیزر تبلیغاتی نیز توسط تیم رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان آماده شده که از صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش می‌شود.
یادگاری اظهار کرد: برنامه‌های طرح خط امام امسال نسبت به سال‌های گذشته کمی متفاوت است، امسال به دو صورت کلاسی که در زمینه‌های مبانی انقلاب اسلامی و عملی یا کارگاهی در زمینه‌های مدیریت کار رسانه و تشکیلات انجام می‌شود و تلاش بر این بوده که برنامه‌های نوینی در طرح خط امام امسال به دانشجویان ارائه شود.
مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان در پایان اضافه کرد: طرح ولایت کشوری در بازه تاریخی ۱۷ تیر تا ۲۵ مرداد و ۳۰ تیر تا ۷ شهریور برگزار می‌شود و ثبت نام و مصاحبه از متقضیان بر عهده بسیج دانشجویی بوده و بالغ بر ۳۰۰ دانشجو از استان اصفهان اعزام می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طرح ولایت خط امام بسیج دانشجویی استان اصفهان دانشگاه های استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز با حضور مردم هنردوست اصفهانی، پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان) تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.

مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.

این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.

مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

همکاری با خوانندگانی چون علیرضا قربانی و سالار عقیلی در کارنامه مرحوم شفیعی وجود دارد.

شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

کد خبر 6091896

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا