Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز (پنجشنبه) در ضیافت افطار تشکل متبوعش که در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، گفت: امسال در عالم سیاست یک اتفاق مهم در حال وقوع است و آن انتخابات مجلس است. غیر از تمام مسائلی که افتاده و قرار است بیفتد، آمریکای جنایتکار حملات سنگین و گاز انبری را همراه با دست نشاندگانش انجام می‌دهد و در حال ایجاد یک آتش سنگین در منطقه بوده و بر فشارهای خود افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ایران همچون ۴۰ سال گذشته تصمیم گرفته که مقاومت کند. امید داریم که خداوند کمک کند و صبر و شکیبایی مردم این خواب‌های آشفته استکبار را پریشان کند و به آنها اجازه تعبیر ندهد.

باهنر خاطرنشان کرد: در مورد مسائل داخلی نوعی نگرانی وجود دارد. امروز زمینه نارضایتی در جامعه زیاد است و فضای مجازی هم به این مقوله دامن می‌زند، حال اگر بخواهیمباتوجه به شرایط گذشته حساب کنیم در دوره قبل ۱۲ هزار نفر برای ورود به مجلس ثبت نام کردند و با توجه به بررسی‌های بنده در دوره جدید ۱۵ هزار نفر ثبت نام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: بسیاری از این عزیزان احساس تکلیف کردند تا به هر قیمتی به مجلس ورود کنند تا در آنجا انشاالله خدمتی به مردم بکنند و اینگونه تشنه خدمت هستند. نکته نگران کننده‌تر این است که عده‌ای از این کاندیدها بخواهند در بوق نارضایتی مردم بدمند و این نارضایتی‌ها را افزایش دهند و بر موج سوار شوند تا بتوانند رأیی کسب کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کردند: عده زیادی از کاندیدها فرصت حضور در مجلس را بدست نمی‌آورند. برخی می‌خواهند قوه قضائیه، نظامیان، غیر نظامیان و همه را آماج حملات خود قرار دهند تا بتوانند وارد مجلس شوند.

وی همچنین افزود: این موضوع را باید فعالان سیاسی به صورت جدی مد نظر قرار دهند. رسانه ملی حتماً باید به میدان بیاید تا انتخابات به یک عرصه ایجاد شور و نشاط در جامعه تبدیل شود. نباید انتخابات بهانه‌ای برای دمیدن در بوق نارضایتی شود. ملت ما در ۴۰ سال گذشته عادت کردند که مقاومت کنند. ما امید داریم که این بار هم مقاومت در برابر استکبار آنها را خسته کند.

باهنر در پایان تاکید کرد: از شورای عالی امنیت ملی، دولت و وزیر امور خارجه متشکریم که قدم‌های اولیه اعمالی خود را در تنبیه کسانی که به عهد خود وفا نکردند، برداشتند. مردم ایران در هر صورت راه خود را انتخاب کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه خبری قدس تصاویر جدیدی از لحظه اصابت موشک گردان‌های قسام به مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه این رژیم در منطقه کرم ابوسالم پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این حمله تا کنون سه نظامی صهیونیست کشته و ۱۵ تن زخمی شده اند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت ضمن اعلام خبر کشته شدن سه نظامی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی گردان‌های قسام به یک پایگاه نظامی این رژیم در منطقه کرم ابو سالم گزارش داد، نظامیان کشته شده مسئول حفاظت از خودرو‌های نظامی و تانک‌هایی بودند که برای وارد شدن به رفح آماده می‌شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رادیو ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام کرد: روز یکشنبه ۱۴ موشک به مواضع ارتش اسرائیل در منطقه کرم ابوسالم شلیک شد. تحقیقات درباره فعال نشدن سامانه پدافند هوایی و وجود تلفات زیاد با وجود کاهش تعداد سربازان در پادگان نظامی هدف قرار گرفته آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این رسانه صهیونیستی همچنین اذعان کرد در این حمله موشکی مقاومت، پادگان نظامی آمیتای و خانه‌ای در منطقه اشغالی کرم ابوسالم هدف قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری سما، بیست فروند راکت از نوار غزه به شهرک کرم شلوم شلیک شد که چند راکت به اطراف پایگاه نظامی کرم ابوسالم اصابت کرد. در پی این حمله، جنگنده‌ها و توپخانه اسرائیل هدف حملات بی سابقه‌ای قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اشغالگران همچنین گذرگاه کرم ابوسالم را بستند و عبور کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را متوقف کردند. 

آویگدور لیبرمن وزیر اسبق امور خارجه صهیونیستی خواستار بسته شدن فوری همه گذرگاه‌های نوار غزه در واکنش به این حمله شد. متحدان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل هم خواستار حمله فوری به رفح شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ایتامار بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی گفت: به غزه حمله نکردیم و در نتیجه هفتم اکتبر رخ داد و به رفح حمله نکردیم و این حمله دقیق رخ داد، از نتانیاهو می‌خواهم الان وارد رفح شویم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گردان‌های عزالدین القسام با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

یوآف گالانت وزیر امنیت (جنگ) اسرائیل هم خطاب به نظامیان این رژیم گفت: پیام‌هایی دریافت می‌کنیم که حماس تمایلی برای پیشرفت در توافق ندارد. روشن است که باید در آینده نزدیک عملیات قدرتمندی را در رفح و دیگر مناطق در سراسر غزه اجرا کنیم.

دیگر خبرها

  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود