Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، احمد رنجبرزاده کلیبی مسئول بسیج سازندگی سپاه میناب و ستواندوم پاسدار هدایت الله سهرابی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان درپهن شهرستان میناب عملکرد سال 97 خود را تشریح کردند.  حجت الاسلام معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب ضمن گرامی داشت هفته بسیج سازندگی و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: قیمت هر انسان به کار نیکویی است که انجام می دهد و گرهی از مشکلات مردم را باز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معتمدی فر ضمن تقدیر و تشکر فراوان از عملکرد بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان درپهن شهرستان میناب گفت: امروز بسیج سازندگی مخلصانه و بدون هیچ چشم داشتی با حضور جهادگران بسیجی گره های زیادی را از زندگی مردم می زدایند. امام جمعه شهرستان میناب اظهار داشت: شما بسیجیان و جهادگران به ندای رهبر معظم انقاب لبیک گفتید و عملکرد شما در مناطق محروم و بی بضاعت برای همگان روشن شده و این کار باید برای همیشه ادامه پیدا کند تا مستضعفین و محرومین و پابرهنگان احساس تنهایی نکنند زیرا همین مستضعفین بودند که در هشت سال دفاع مقدس انقلاب ما را حفظ کردند و امروز وظیفه ماست که به آنان خدمت کنیم. معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب گفت: ما هیچ گاه نباید از خدمت کردن به محرومین خسته شویم بلکه باید همیشه در کنار آنان باشیم چون اگر دوباره انقلاب ما نیاز به حراست پیدا کرد قطعا همین مردم محروم و مستضعف پا به عرصه میدان خواهند گذاشت و اجازه نخواهند داد به این انقلاب و نظام ما آسیبی وارد شود.  

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: هفته بسیج سازندگی جهادگران مستضعفین محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند