Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی آرسنال نمایش فوق‌العاده شاگردانش را در شب صعودشان به فینال لیگ اروپا ستود. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری پس از پیروزی 4 بر 2 شب گذشته (پنجشنبه) آرسنال در خانه والنسیا که باعث شد این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی با نتیجه 7 بر 3 پیروز و راهی فینال لیگ اروپا شود، روحیه و ذهنیت مناسب مردانش در خانه حریف را دلیل موفقیت توپچی‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال که برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق قرار گرفتن در جمع 4 تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس شانس کمی داشت، حالا می‌تواند به غلبه بر چلسی در فینال لیگ اروپا، این سهمیه را کسب کند، فینالی که 29 می (8 خرداد) در شهر باکو برگزار می‌شود.

امری در نشست خبری پس از بازی آرسنال و والنسیا به خبرنگاران گفت: با اعتماد به نفس پا به میدان گذاشتیم. دو گزینه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشتیم، یکی لیگ برتر بود که آن را از دست دادیم و حالا در لیگ اروپا شانس دیگری داریم. بعد از آنکه شانس‌مان در لیگ برتر از دست رفت، خودمان را از نظر ذهنی تقویت و آماده کردیم تا تمرکزمان را روی کسب سهمیه از طریق لیگ اروپا بگذاریم. می‌دانستیم باید شدیداً کار و تلاش کنیم.

لیگ اروپا|آرسنال با هت‌تریک اوبامیانگ فینالیست شد

 

سرمربی اسپانیایی آرسنال افزود: به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم و حالا می‌توانیم به بازیکنان‌مان، به کاری که انجام دادیم و به هواداران‌مان افتخار کنیم. کار اما هنوز تمام نشده است. فینال هنوز مانده است. خوشحالیم که فینالیست شده‌ایم اما بردن آن مسابقه کار سختی خواهد بود.

اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال که هت‌تریک کرد و همتای فرانسوی او الکساندر لاکازات، در تمامی رقابت‌های این فصل مجموعاً 48 گل زده‌‌اند.

امری در تمجید از زوج تهاجمی تیمش که در فاز دفاعی هم به توپچی‌ها کمک کردند، اظهار داشت: به بازیکنانم افتخار می‌‌کنم. بازیکنان بزرگ می‌توانند مهاجمان خوبی باشند اما وقتی که شما آنقدر تعهد دارید که نسبت به کمک به تیم‌تان در فاز دفاعی هم احساس مسئولیت می‌کنید، این حیرت‌آور است. قبل از بازی، در هتل با بازیکنان‌مان صحبت کردیم. اینکه باید قدر فرصتی که داریم را بدانیم، اینکه تجربه بزرگی داریم کسب می‌کنیم، باید متحد بمانیم و بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم و بازیکنان هم به این موارد عمل کردند.

این چهارمین باری است که اونای امری تیم تحت هدایتش را به فینال لیگ اروپا می‌رساند. او در فاصله سال‌های 2013 تا 2014 سه بار متوالی با سویا قهرمان این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا اونای امری لیگ برتر انگلیس آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا اونای امری لیگ برتر انگلیس آرسنال لیگ اروپا اونای امری لیگ برتر انگلیس آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال اکنون برای اولین بار از سال 1988 در بازی های خارج از خانه خود مقابل تاتنهام، در دربی شمال لندن پیروز شده و این شاهکار را حتی آرسن ونگر هم نتوانست خلق کند. توپچی‌ها عملکردی بی عیب و نقص مقابل تاتنهام داشتند و از نکات قابل توجه در این پیروزی، تمرکز بالای آرسنالی‌ها روی ضربات ایستگاهی بوده است. این تیم روی کرنرها و ضربات ایستگاهی در شروع مجددها توانسته یک سلاح کشنده برای آنها باشد. اکنون این تیم در این فصل، 22 گل در شروع مجددها به ثمر رسانده که از رکورد 16 گل زده وست بروم در فصل 2016/17 گذر کرده است.

این یک رکورد عالی برای توپچی‌ها به شمار می‎رود و این آمار باعث شده آرسنال شمار گل های زده‌ خودش را بیشتر کند و هواداران پیش از ضربات ایستگاهی یا کرنر، در حالت نیم خیز باشند تا خوشحالی گل کنند. در این فصل از لیگ برتر انگلیس، آرسنال در شروع مجددها، 22 گل به ثمر رسانده و پس از آن،اورتون 18 گل، منچسترسیتی 16 گل و لیورپول و لوتون هر کدام 15 گل به ثمر رسانده‌اند.

به طور متوسط در هر بازی از لیگ برتر انگلیس، 10 تا 11 کرنر وجود دارد که حق هر تیم می‌تواند 5.5 باشد و این یک فرصت ایده ال برای گلزنی به شمار می‎‌رود. آرسنال در این فصل از لیگ برتر، بدون در نظر گرفتن پنالتی‌ها، بیشترین گل زده را ثبت کرده و به وضوح، تمرکزشان را بر روی موقعیت های ایستگاهی گذاشته‌اند.

در این میان حضور گابریل در خط دفاعی آرسنال نیز قابل توجه است. خرید او از لیل در تابستان 2020، شبیه به یک خودکشی بود اما آرسنال اکنون سود خودش را از پرداخت 26 میلیون یورویی سه سال قبل به دست آورده. او در کنار سالیبا یکی از مستحکم ترین زوج های دفاعی اروپا را تشکیل داده و قدرت سرزنی او اصلی ترین عاملی است که باعث می‌شود، کاربرد او در این تیم بیشتر شود.

گابریل در سه فصل گذشته 12 گل به ثمر رسانده و بالاترین امید گل را دارند که نشان می‌دهد عملکرد او به عنوان یک مدافع وسط پیشتاخته در ضربات شروع مجدد بسیار کلیدی است و این آمار را با جان تری مقایسه کنید که در تمام دوران بازیگری خود توانست 41 گل در لیگ برتر به ثمر رساند! 

البته برای درک بهتر آمار و ارقام باید به نام نیکلاس جوور مربی ضربات شروع مجدد آرسنال نیز اشاره کرد. چهره آلمانی نیمکت آرتتا که از زمان حضورش در این تیم، نشان داده که چقدر آرسنالی‌ها می‌توانند روی این ضربات خطرساز باشند و قطعا در صورت قهرمانی احتمالی آرسنال، جوور نقشی پررنگ در این افتخار آفرینی دارد.

دیگر خبرها

  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم