Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:59:40 GMT

تیم ملی تکواندو ایران امشب راهی منچستر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۶۱۷۳

تیم ملی تکواندو ایران امشب راهی منچستر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه به میزبانی انگلستان در منچستر برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندو ایران با ۶ تکواندوکار در بخش دختران و هشت تکواندوکار در بخش مردان در این دوره از رقابتها حضور خواهد داشت.

بر اساس برنامه تیم ملی ایران ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه امشب با پرواز قطری راهی دوحه شده و پس از توقفی کوتاه در فرودگاه این شهر، راهی منچستر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم ملی ایران در فاصله چهار روز به آغاز رقابتهای جهانی تمرینات خود را در این شهر پیگیری می‌کند.

تیم دختران ایران با هدایت مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی و ترکیب مهلا مومن‌زاده، ناهید کیانی، پریسا جوادی، یلداولی نژاد، کیمیا همتی و اکرم همتی در این مسابقات به میدان خواهد رفت.

در تیم مردان هم آرمین هادی پور، محمد حسن پلنگ افکن، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، عرفان ناظمی و سجاد مردانی حضور دارند که با هدایت فریبرز عسگری، علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به مصاف رقبای خود می‌روند.

کد خبر 4612824

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو تکواندو قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و برنلی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و برنلی

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748352

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد