Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت انتشار بوی نامطبوع در محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار کرد: برای بررسی علت انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) کمیسیون‌هایی تشکیل شده است.

وی افزود: اداره کل محیط زیست شهرداری تهران این موضوع را در حال پیگیری این موضوع است و در این زمینه مشاورانی را نیز به کار گرفته است تا علت انتشار بوی نامطبوع را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران گفت: در بررسی‌های صورت گرفته، ۲۴ عامل انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) شناسایی شده است که برخلاف باور برخی که وجود دامداری در اطراف فرودگاه را علت انتشار این بوی نامطبوع می‌دانند و این باور صحیح نیست، علت اصلی انتشار بوی نامطبوع وجود و گذر فاضلاب در آن محدوده عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: منبع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) مشخص شد

صدر اعظم نوری تصریح کرد: پس از جمع‌بندی مطالب ارائه شده از سوی کارگروه و کمیته بررسی، علل اصلی انتشار بوی نامطبوع و میزان سهم هر قسمت در بروز این آلودگی را در جداولی به اطلاع اصحاب رسانه خواهیم رساند.

وی افزود: ما بر اساس مدل‌سازی موضوع را بررسی کردیم و باید نتایج کارشناسی شده را مطالعه کنیم، چراکه در آن تمام عوامل انتشار بوی نامطبوع ذکر شده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از جمع بندی نتایج، با نهاد‌هایی که بیشترین سهم را در انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دارند، برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برخورد با نهادهای سهیم در انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام (ره)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی