Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه روحیه انقلابی دشمن را به‌زانو درمی‌آورد گفت: 40 سال روحیه انقلابی باعث عزت ایران و ذلت آمریکا شده است و امروز نیز بااقتدار، اتحاد و داشتن روحیه انقلابی آرایش جبهه‌ای خود را در برابر آمریکا نشان می‌دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد  بابیان اینکه ماه رمضان ماه قرآن و دعا است اظهار داشت: اگر در ماه مبارک رمضان می‌خواهید بهترین بهره را ببرید، دعای ابوحمزه ثمالی را بخوانید چراکه بهترین مضامین در بهترین ساعات خوانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان قرآن تلاوت کنید که کلام خدا است افزود: این ماه‌شهر الله،  قرآن کلام‌الله و شما عبدالله هستید؛ کلام خدا را در این ماه تلاوت کنید چراکه قرآن عامل هدایت، معنویت، نورانیت و تقویت انسان‌ها است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه در ماه مبارک رمضان دو حادثه قلب پیامبر(ص) را متأثر کرد یکی هفتم ماه مبارک رمضان وفات حضرت ابوطالب و دوم دردهم ماه مبارک رمضان وفات حضرت خدیجه همسر پیامبر بود عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان  پیامبر اکرم(ص) دو رکن مهم زندگی خود را از دست داد و بعد از وفات این دو نفر، پیامبر(ص) از مکه به مدینه هجرت کرد؛ ابوطالب و خدیجه الگوی ایمان، بصیرت و پایداری درراه خدا و هر دو مدافع پیامبر(ص) در مقابل دشمنان بودند.

 

وی تصریح کرد: این روزها شاهد گرانی افسارگسیخته در جامعه هستیم که عرصه را بر مردم تنگ کرده است، امروز آنچه موجب اذیت و آزار مردم شده این گرانی‌های سرسام‌آور است.

 

میرعمادی گفت: امروز بحث گران شدن دلار، خودرو و بالا رفتن اجاره مسکن نیست چراکه روزانه افزایش می‌یابد بلکه برخی کالای اساسی مردم افزایش پیدا می‌کند که حتی خرما و زولبیا نیز از این گرانی بی‌نصیب نشده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم از تهدید آمریکا و از مشکلات اقتصادی که دشمنان به وجود می‌آورند ناراحت نمی‌شوند اما از این آشفته‌بازار ناراحت هستند، چگونه فرد می‌تواند با این افزایش قیمت اجاره مسکن، مسکن اجاره کند بنابراین لازم است دولت اقدامی عملی و جدی در این خصوص داشته باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: جلوی برخی گرانی‌های سرسام‌آور گرفته شود، خیلی از این‌ها را با نظارت می‌توان کنترل کرد تا مردم مقداری آسایش داشته باشند؛ باوجوداین افزایش قیمت‌ها سؤال این است چقدر درآمدها افزایش پیداکرده و چقدر از انسان‌های کارگر و کسانی که حقوق کارمندی می‌گیرد می‌تواند زندگی را اداره کند؟ قطعاً مردم به دنبال این هستند که آرامشی در زندگی آن‌ها حاکم باشد.

 

وی بابیان اینکه امیدواریم اقداماتی انجام و جلوی این گرانی افسارگسیخته گرفته شود افزود: مهم این است بازار ما ثباتی داشته باشد و مردم با اطمینان بتوانند زندگی خود را اداره کنند.

 

میرعمادی در رابطه با مسئله اقدام قاطع شورای عالی امنیت ملی و سخنان رئیس‌جمهور با  کشور باقی‌مانده در برجام عنوان کرد: یک سال از خروج آمریکا از برجام گذشته و در این مدت سیاست ایران براین بوده که بتواند با مدارا آن‌ها را سر قول بیاورد و با وعده‌های کشورهای اروپایی امور را پیش ببرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در این مدت یک سال اتفاقی نیفتاد و در سالگرد برجام اقدامی قاطع از سوی ایران صورت گرفت تصریح کرد: این اقدام مطابق بند و توافق‌نامه هسته‌ای حق ایران و کاملاً منطبق بر سند برجام است و ایران از حق خود استفاده می‌کند، بنا بربندهای توافق‌نامه  گفته‌شده  اگر طرف مقابل نقض عهد کند ایران حق دارد تعهداتش را به‌صورت کلی یا جزئی کاهش دهد که اکنون دو مورد کاهش‌یافته و باید اقدام قاطع‌تری صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با خروج از برجام هرگونه تهدید و تحریمی که در نظر داشت انجام داد و خود اعلام کرد که تاکنون 1000 موسسه ایرانی را تحریم کردیم، خب چه غلطی کردید و این‌همه فشار آوردید جز ننگ و رسوایی چیز دیگری بوده، اروپایی‌ها نیز کاری انجام ندادند و با آمریکایی‌ها همراهی کردند.

 

میرعمادی با اشاره به اینکه این تهدیدها و فشارها بر اراده قوی ملت ایران هیچ‌گونه تأثیری نخواهد داشت گفت: دولتمردان آمریکا با این فشارها و تحریم‌ها دو هدف را دنبال می‌کند، اولین هدف فروپاشی اقتصاد ایران و دومین هدف جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای و بین‌المللی ایران است.

 

وی اظهارداشت: دشمن تاکنون هر اقدامی که انجام داده پیروز نشده و در هرکجا که وارد شدند دیدند بدون ایران نمی‌توانند تصمیم بگیرند و به دنبال این هستند جلوی نفوذ معنوی ایران را بگیرند؛ چهار دهه رئیس‌جمهور آمریکا در برابر ملت ایران کاری از پیش نبردند و ثابت کردند رئیس‌جمهور آمریکا سرانجام تسلیم می‌شوند یا اینکه تسلیم شدن ملت ایران را به گور خواهند برد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه امروز آمریکا در جنگ اقتصادی، سیاست تهاجمی و آرایش جبهه‌ای گرفته است افزود: ما نیز با تدابیر رهبر انقلاب اسلامی باید آرایش جبهه‌ای بگیریم که با وحدت، اتحاد، انسجام و اقتدار و داشتن روحیه انقلابی  ممکن می‌شود، باید قدرت و توان دفاعی خود را بالا ببریم.

 

وی عنوان کرد: روحیه انقلابی دشمن را به‌زانو درمی‌آورد، 40 سال روحیه انقلابی باعث عزت ایران و ذلت آمریکا شده، امروز نیز بااقتدار، اتحاد و داشتن روحیه انقلابی آرایش جبهه‌ای خود را در برابر آمریکا نشان می‌دهیم.

 

حمایت جدی از تولیدکنندگان داخلی؛ از واردات بی‌رویه کالا جلوگیری شود

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت اظهار داشت: با توجه به بدعهدی‌های طرف غربی در قبال برجام، مسئولین تصمیماتی گرفتند که مردم از این اقدام مسئولان در راستای بدعهدی اروپا و آمریکا حمایت کردند.

 

وی بابیان اینکه تحریم‌های ظالمانه آمریکا نشان داد که آن‌ها دشمن اصلی ما هستند و هیچ‌گاه به تعهدات خود عمل نخواهند کرد افزود: اقدام مسئولان در قبال برجام ستودنی است و تصمیم گرفته‌شده که ازاین‌پس اورانیم غنی‌شده و آب‌سنگین را ذخیره کنند.

 

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به وضعیت گرانی اجناس در بازار تصریح کرد: مسئولان با ارائه راهکار باید برای مهار گرانی اقدام کنند و با توجه به اینکه رهبری بارها بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند مسئولین باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

 

وی بیان کرد: برای رونق تولید باید از واردات بی‌رویه کالاهایی که ضرورت ندارد جلوگیری شود و به‌صورت جدی و عملی از تولیدکنندگان داخلی حمایت شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی گفت: باید مدیران نالایق و بی‌کفایت کنار بروند و به‌جای آن‌ها مدیرانی باروحیه جهادی و دلسوز روی کار بیایند تا بتوانند با ارائه راهکار در راستای رفع مشکلات اقداماتی انجام دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از کسبه بی‌انصافی می‌کنند و در گرانی‌های بازار نقش دارند و از سوی دیگر به‌محض گران شدن یک کالا در بازار، مردم اقدام به خریدهای بی‌اندازه و احتکار کردن آن‌ها در منزل می‌کنند.

 

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به‌روز خانواده اظهار داشت: خانواده در غرب سقوط کرده و چیزی به نام خانواده وجود ندارد و غربی‌ها در تلاش هستند تا بتوانند با توطئه‌هایی تقدس را از خانواده‌های ایرانی بگیرند و جوانان باید مراقب این توطئه‌های آن‌ها باشند.

 

وی افزود: میرزای شیرازی با لغو امتیاز تنباکو کمر انگلیس را شکست و از همان زمان انگلیس به قدرت مرجعیت در این کشور پی برد و در همین راستا توطئه‌هایی انجام دادند که با شکست همراه شدند.

 

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به تعطیلی جایگاه‌های سوخت در بروجرد عنوان کرد: تعطیلی جایگاه‌های سی ان جی در بروجرد سبب نارضایتی و ناراحتی مردم شده و متولیان و مسئولان ضروری است تا برای رفع این مشکل اقدام کنند.

 

وی با اشاره به ماه رمضان بیان کرد: نیروی انتظامی باید با تظاهرکنندگان به روزه‌خواری برخورد کند چراکه روزه‌خواری جرم است و باید مجرم مجازات شود.

 

 

مسئولان در برابر زیاده‌خواهی غربی‌ها کوتاه نیایند؛ ایستادگی قاطعانه دولت و مجلس در برابر دشمنان

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الیگودرز اظهار داشت: باید با روزه‌خواران که امر الهی را زیر پا می‌گذارند برخورد قاطع شود، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موظف هستند برخورد جدی با روزه‌خواری کنند؛ در کشورهای مسلمان مجازات سنگینی در خصوص روزه‌خواران اعمال می‌کنند.

 

وی افزود: هجمه به روحانیت از زمان اصلاحات آغاز شد و امروز عده‌ای از بازیگران به‌راحتی خدمات ۱۰ هزار روحانی در مناطق سیل‌زده کشور را زیر سؤال می‌برند درحالی‌که لباس روحانیت لباس دین و پیامبر اکرم(ص) است.

 

امام‌جمعه الیگودرز عنوان کرد: متأسفانه در صداوسیما به‌راحتی با ساخت فیلم‌ها و به اشکال مختلف توهین می‌شود ولی مسئولین صداوسیما هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

 

وی بیان کرد: شش سال است که دولتمردان همه مشکلات کشور را به فرجام گره‌زده‌اند و امسال هرروز شاهدیم یک کالا گران می‌شود و سوءاستفاده‌کنندگان به هر بهانه به تورم و گرانی دامن می‌زنند ولی هیچ اقدامی مسئولین انجام نمی‌دهند.

 

حجت‌الاسلام ارزنده تصریح کرد: در روز ۱۴ اردیبهشت امسال آمریکا خرید اورانیوم و آب‌سنگین را از کشورمان تحریم کرد و چهار روز بعد دولتمردان بیان می‌کنند که آب‌سنگین و اورانیوم را نمی‌فروشند آیا صحبت از عدم فروش چیزی را که نمی‌خرند تمسخر مردم نیست؟

 

تسریع در رونق تولید ملی توسط مسئولان امری ضروری است

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: تقوا پشتیبان محکمی برای اهل علم و عمل بوده و انس با قرآن، مخصوصاً در بهار رمضان که اقیانوس رحمت الهی است، روح انسان را جلا می‌دهد.

 

وی با اشاره به قدرت ایران در مواجه با دشمنان، افزود: سر افزاری ایران به خاطر برحق بودن است، امروز مجاهدان کشور ما در مقابل کفار و منافقان دست برتر رادارند.

 

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره محفل انس با قرآن رهبر معظم انقلاب، عمل به آموزه‏هاى قرآن و پرهیز از اعتماد به دشمن را ضروری خواند و عنوان کرد: حضرت آقا فرمودند اگر ما به مفاهیم قرآنی عمل کنیم قطعاً جامعه اسلامی سر افزار بوده و از زیر بار ذلت رها می‌شود.

 

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند در بیداری اسلامی، ملت مصر مقداری طعم آزادی را چشید ولی برخی از رهبران آن‌ها چون‌که به قرآن پشت کردند و به سمت آمریکا رفتند الآن پشت میله‌های زندان به سر می‌برند، بایستی از این قضیه درس عبرت گرفت.

 

طهماسبی تصریح کرد: امروز روز یکپارچگی ملت و دولت در زیر پرچم مقدس دین، قرآن و ولایت است و بااقتدار به‌پیش خواهیم رفت.

 

وی تسریع در رونق تولید ملی را توسط مسئولان ضروری برشمرد و بیان کرد: امروز روز کلید زدن زودرس انتخاباتی نیست، برخی روزنامه‌ها با مطالبشان درصدد انتخابات زودرس هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی روز شنبه در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مصلی کیش و در جمع عزاداران اظهار داشت: استکبار از قدرت و تأثیر اسلام ناب محمدی هراس دارد و از همین رو سعی بر آن دارد تا پایه‌های ارزش‌های دینی و اسلامی را در جامعه سست کند و یکی از رویکردهایش در این مسیر موضوع حجاب است.
 
وی با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود، افزود: عده‌ای با برنامه‌ریزی و توطئه می‌کوشند جامعه را به سمت غرب گرایی، لودگی و پوچی ببرند که باید در برابر آنها هوشیار باشیم و به ویژه نسل جوان را متوجه این توطئه‌ها کنیم.
 
دبیر جامعه مبلغین تهران تصریح کرد: این انقلاب و نظام ثمره خون شهدای بسیاری است و امروز در مقابل خانواده شهدا وظیفه داریم پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم.
 
حجت‌الاسلام ادیب یزدی در این مراسم با اشاره به تلاش‌های امام صادق (ع) در تربیت هزاران شاگرد و مبلغ دینی، گفت: بیداری جامعه اسلامی و بازگرداندن آن به مسیر صحیح ارزش‌های اسلامی از مسیر توسعه علوم مهمترین راهبرد دوران زندگی امام صادق (ع) است و به همین دلیل است که امام صادق (ع) را رئیس مذهب جعفری می‌دانند که احیای مکتب شیعه وام دار ایشان است.
 
وی ابراز داشت: در زمان آن امام همام به دلیل شرایط موجود، همه ادیان برای علم‌اندوزی به شهر مدینه و محضر امام صادق (ع) می‌آمدند و امام هم تلاش می‌کرد با هدفدار کردن آموزش‌های خود اسلام ناب محمدی و سیره و سلوک حضرت علی (ع) را به شاگردانش بیاموزد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته