Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان در 4 سال گذشته به خبرنگار برنا گفت: دکتر سلطانی فر در وزارت ورزش وجوانان عملکرد مثبتی داشتند. ورزش در ابعاد مختلفی عملکرد خوبی را داشت و حالا هم نیازمند آرامش است تا بتواند در محیطی آرام در سال قبل از المپیک کار خود را با قدرت پیش ببرد و ورزشکاران کشورمان بتوانند برای این میدان مهم سهمیه های خوبی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته فوتبال مجلس در ادامه با اشاره به برخی اتفاقات در لیگ برتر گفت: البته در این باره فدراسیون فوتبال باید با جدیت با تخلفات پیگیری کند، حال اینکه مراجع بالاتر در وزارت ورزش و حتی دستگاه قضایی نیز به این موضع ورود کرده‌اند و بنده امیدوارم بتوانیم با یک برنامه ریزی اصولی در بخش فرهنگی به اهداف خود دست پیدا کنیم، ضمن اینکه ساختار فرهنگی ما مشکلاتی دارد که باید آن را به صورت ریشه ای رفع کنیم. بد اخلاقی در فوتبال ربطی به وزیر ورزش ندارد و بنده موافق بحث استیضاح نیستم.

زارع در پایان و پیرامون سرمربی تیم ملی نیز عنوان کرد: سرمربی تیم ملی باید هر چه زودتر مشخص شود، البته در این باره باید یک نکته را بگویم، سرمربی تیم ملی ما نباید مثل چین، ژاپن و امارات باشد. امثال لیپی و زاکرونی به این کشورها آمدند و هیچ کاری هم نکردند. بنده اعتقاد دارم حتی مربی داخلی هم در این وضعیت ارزی می‌تواند موثر باشد. ما مربیان خوب و کاربلدی در داخل داریم. در ضمن چین و امارات نه مشکل بودجه داشتند و نه مشکل بازی تدارکاتی اما آیا مربیان  نامدار خارجی موجب رشد تیم های ملی این کشورها شدند. همچنین درباره تیم امید نیز این اتفاق باید صورت بگیرد، بنده امیدوارم تدارکات خوبی برای موفقیت تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک اجرایی شود تا بتوانیم طلسم صعود به المپیک را بشکنیم. فوتبال ایران پتانسیل تحقق این امر مهم را دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا رحیم زارع رئیس کمیته فوتبال مجلس سر مربی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است

رئیس باشگاه بایرن مونیخ از سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال اتریش که در آستانه قبول هدایت باواریایی‌ها است، تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ در آستانه نهایی کردن حضور رالف رانگنیگ روی نیمکت این تیم به عنوان جانشین توماس توخل در پایان فصل جاری است. طبق گزارش روزنامه آلمانی «بیلد»؛ این مربی آلمانی به مدیران باشگاه بایرن گفته است که حاضر است در تابستان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. هنوز جزئیاتی باقی مانده که طرفین باید در مورد آنها به توافق نهایی برسند.

هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گفت: ما مذاکرات خوبی با رانگنیک داشته‌ایم اما باید چند روز دیگر منتظر بمانیم. او یک متخصص در صحنه فوتبال است و انتخاب بسیار خوبی است.

کریستوف فروند مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ هم پس از تساوی خانگی 2-2 شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مواجهه با این پرسش که «آیا سرمربی جدید ممکن است پیش از بازی برگشت با رئال معرفی شود؟»، خاطرنشان کرد: این را رد نمی‌کنم!

بایرن مونیخ و رانگنیک در آستانه توافق نهایی

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس آلمان» روز گذشته خبر داده بود؛ تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ از جمله اولی هوینس و کارل هاینتس رومنیگه موافقت خود برای استخدام رانگنیگ را اعلام کرده‌اند. بایرنی‌های امیدوار هستند که این هفته با او قرارداد امضا کنند. بایرن می‌خواهد تا پایان ماه ژوئن 2027 سرمربی پیشین منچستریونایتد را روی نیمکت باواریایی‌ها داشته باشد و مشکلی در زمینه توافق با اتحادیه فوتبال اتریش هم ندارند.

رانگنیک  65 ساله که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد؛ در حال حاضر تمرکز خود را روی تیم ملی فوتبال اتریش و مسابقات یورو 2024 گذاشته، جایی که در گروه D با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه هستند.

توماس توخل اخیراً با باشگاه بایرن مونیخ توافق کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها کنار برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد