Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@03:40:27 GMT

نمایشگاه قرآن و عترت اهواز امروز آغاز به‌کار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۳۳۷۹

نمایشگاه قرآن و عترت اهواز امروز آغاز به‌کار می‌کند

حسین لازم‌سعیدی، مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز بعد از ظهر امروز شنبه 21 اردیبهشت ماه برابر با پنجم ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی اهواز گشایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه نمایشگاه ساعت 18 برگزار و از سیمای استان به صورت زنده پخش می‌شود، افزود: نمایشگاه امسال دارای 60 غرفه و در بخش‌هایی چون کتاب‌های کودک، نوجوان و بزرگسال، کتب عربی، نرم‌افزارها و بازی‌های قرآنی، مؤسسات قرآنی، طب اسلامی، محصولات حجاب و عفاف، مشاوره، معرفی فعالیت‌های فرهنگی مذهبی مساجد مثل قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، مؤسسه عصر ظهور و اندیشکده سبک زندگی اسلامی و همچنین صنایع هنری با رویکرد قرآنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم‌سعیدی گفت: ساعت بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم از ساعت 18 تا 23 اعلام شده است. در طول برگزاری نمایشگاه برنامه‌ها و محافل قرآنی مشترک با ادارات در نظر گرفته شده است.

مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن هر شب سی دقیقه از سیمای استان به صورت زنده پخش می‌شود، گفت: تلاش بر این است که از این فرصت برای معرفی یک شخصیت قرآنی استانی به مردم استفاده کنیم.

وی در پایان با اشاره به تخفیف نمایشگاه گفت: تخفیف نمایشگاه امسال 20 درصد و ویژه کتاب پیش بینی شده است. ناشران حاضر در نمایشگاه نیز تخفیفی را برای فروش آثار خود در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی نمایشگاه قرآن ماه رمضان اهواز ارشاد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود