Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از خسارت یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومانی سرمای بهاره به کشاورزی این استان خبر داد. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی اظهار داشت: سرمای بهاره در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه به باغ‌ها و مزارع این استان خسارتی بالغ بر یک هزار و 470 میلیارد تومان وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با بیان اینکه 96 هزار و 179 هکتار از با‌غ‌ها و مزارع استان فارس از سرما خسارت دیدند، عنوان کرد: این میزان خسارت چهار برابر خسارت سیل در فروردین‌ماه بود.

 وی افزود: خسارت سرمازدگی اخیر در سطح 51 هزار و 341 هکتار از باغ‎‌ها و 44 هزار و 838 هکتار از مزارع مشاهده شد.

سرمازدگی 3000 میلیارد ریال خسارت و آسیب به استان مرکزی وارد کردکشاورزان همدانی خسارت ناشی از سیل را در سامانه سجاد ثبت کنند40000 بهره‌بردار بخش کشاورزی لرستان در جریان سیل پلدختر خسارت دیدند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس بیش‌ترین مزارع خسارت دیده از سرمازدگی را گندم، جو، کلزا، یونجه و چغندر قند بهاره برشمرد و گفت: درختان پسته، انگور، گردو و درختان میوه هسته‌دار و دانه‌دار نیز از این سرما آسیب دیدند.

وی با اشاره به اینکه سرمازدگی در 14 شهرستان استان فارس اتفاق افتاد، تاکید کرد: بیشترین خسارت در شهرستان سپیدان برآورد شد.

انتهای پیام/ ز

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به مزارع زعفران آبیز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مزارع آبیز شهرستان زیرکوه  بر اثر سیل دچار خسارت شد.

اکنون مزارع زعفران زیر  گل و لای مدفون شدند. 




دیگر خبرها

  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • خسارت سیل به مزارع زعفران آبیز 
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است