Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک 30 تا 35 درصد پست های قضا و بیش از 60 درصد پست های اداری دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان خالی است.
وی افزود: در شرایط کنونی یک قاضی در دستگاه قضایی استان کار 2 قاضی و یک کارمند کار سه نفر را انجام می دهد که این امر ضمن وارد آوردن فشار جسمی و روحی به افراد، فرایند رسیدگی به پرونده ها را به تاخیر می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اظهار داشت: بزودی با افزوده شدن این تعداد نیروها کمک قابل توجه ای به دستگاه قضایی و تسریع در رسیدگی به پرونده های استان می شود.
حجت الاسلام موحدی راد بیان کرد: در شرایطی که سرریز حوزه های مختلف از جمله سوخت، انتخابات، قاچاق، بیکاری، فقر و غیره به سمت دستگاه قضاست وجود نیروی انسانی کافی می تواند در رسیدگی به موقع به پرونده های ورودی کمک قابل توجهی باشد.
وی تاکید کرد: تحقق عدالت، خدمت به مردم و احقاق حقوق از دست رفته مهمترین رسالت دستگاه قضایی است.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: تمام تلاش دستگاه قضا بر این است تا از همه ظرفیت ها در راستای کاهش آلام و مشکلات مردم و اجرای عدالت بهره گیرد.
حجت الاسلام موحدی راد با بیان اینکه هر جا انسان باشد امکان خطا و اشتباه است افزود: تلاش دستگاه قضا بر این است در حوزه های زیرپوشش خطا کمتر رخ دهد.
وی با اشاره به جایگاه رسانه در جامعه گفت: رسانه ها به عنوان چشم تیزبین مردم و بال محکم دستگاهها می توانند کمک قابل توجهی به شناسایی و رفع مشکلات کنند.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: امروز نقش رسانه ها در جامعه یک نقش تاثیرگذار و مهم است که می تواند در پیشگیری از وقوع جرم و معرفی تخلفات به دستگاه قضا بسیار کمک کننده باشد.
7316 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیکاری پیشگیری از وقوع جرم حقوق دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین

حجت الاسلام علی مصطفوی رییس کل دادگستری استان قزوین پس از انتصاب در پست جدید رییس کل دادگستری استان گفت: کسی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضایی هرگز دست رد به او نمی‌زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلا با ما مشورت نگرفتی و در این شرکت سرمایه گذاری کردی، به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آنها به زودی مرتفع شود.

حجت الاسلام مصطفوی اضافه کرد: در این اوضاع اقتصادی شاید ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان رقم بالایی نباشد، اما برای عده‌ای همین ارقام نیز مهم است که باید با همدلی همه نیرو‌ها به حل این مشکلات اقدام کرد.

این مسئول بیان کرد: موضوع اخیری که در استان رخ داده نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هرحال اتفاقی است که رخ داده و ممن یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید