Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:31:08 GMT

اجتماع حامیان محیط زیست و منابع طبیعی در اسلام آبادغرب+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۰۰۰۰

اجتماع حامیان محیط زیست و منابع طبیعی در اسلام آبادغرب+عکس

بزرگترین اجتماع حامیان محیط زیست و منابع طبیعی در قالب پویش مردمی حامیان سرزمین پاک سبز ایران در حومه شمالی بخش مرکزی اسلام آبادغرب تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلام آباد خبر،  برنامه پویش مردمی دریک حرکت فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیست در روستاهای بخش مرکزی  شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رها شدن انواع واقسام زباله ها در طبیعت از جمله مشکلات زیست محیطی بشر امروزی است که باعث به وجود آمدن انواع آلودگی ها می شود.

رززمدیده مدیرعامل بنیادصعود سبز از حامیان پویش مردمی در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت: در چند سال اخیر با به وجود آمدن انواع زباله های پلاستیکی مشکل رها شدن آن در محیط دوچندان شده است چرا که برای تجزیه پلاستیک به 300 تا 500 سال زمان نیاز است.

 وی در همین راستا اضافه کردباهمکاری  بزرگان و پیشکسوتان  طی اقدامی بی نظیر با دهیاران حومه شمالی اسلام آباد غرب روستاهای بره سیله ، سوران سفلی ، سوران علیا ، چشمه هلنگ ، چفته ، ولکه وند ، جلیلوند ، برزه ، سرخک ، چنار ، میان قلعه ، چنگر جلیلوند و چنگر سیمنوند در جهت زمینه سازی فرهنگی حفاظت از محیط زیست منطقه و پاکسازی زباله های پسماندی و مخرب هماهنگی لازم صورت گرفت.

 این حامی محیط زیست هدف از اجرای این برنامه ها گفت: امیدواریم با اجرای این برنامه ها راه حلی  پیدا کنیم برای معضل وجود انواع و اقسام زباله ها درمناطق روستایی که به عنوان یکی از مشکلات جدی زیست محیطی یافت میشود.

گفتنی ست؛ در این زمینه ادارات منابع طبیعی محیط زیست و هلال احمرو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دعوت شدند که در این کار ارزشمند فرهنگی پویش مردمی را همراهی و حمایت نمایند.

 در پایان مراسم به مسئولین و دهیاران که این پویش مردمی را همراهی کرده بودند با اهدا لوح تقدیر و کتاب تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در جمع خانواده‌ها و مردم گفت: در زمینه همکاری و احترام مردم در اجرای این طرح و همچنین تبعیت از قانون، یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم.

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی حمایت از طرح «نور» در مشهد
  • اجتماع مردمی حامیان طرح نور
  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود