Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد پاسدار سید علی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص برنامه معنویت افزایی در ماه مبارک رمضان،   بیان داشت: با توجه به آیات سوره قدر و دعای ماه مبارک رمضان، این معجزه پیامبر خاتم (ص) در ماه مبارک رمضان برای هدایت بشر آمده است.
وی همچنین افزود: از ین رو حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جهت انس بیشتر با قرآن، تعمیق معنویت و افزایش روحیه اعتقادی معنوی کارکنان کلاس‌های قرآنی را برنامه ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی لشکرپنج نصر افزود: لشکر پنج نصربا توجه به وضعیت خاص از نظر تعداد نیرو و پراکندگی و وسعت حوزه سرزمینی برنامه‌های مدنظر را بومی سازی نموده ایم و کلاس‌هایی را در سه بخش نیرو‌های داخل شهر مشهد، نیرو‌های منطقه عملیاتی شمال شرق و نیرو‌های گردان‌های امام حسین (ع) شهرستان‌های خراسان رضوی و جهت سه قشر پایوران، نیرو‌های وظیفه و بسیجیان طرح امنیت برنامه ریزی نموده و برگزار می‌نماییم.
وی همچنین اضافه کرد: متربیان قبل شروع کلاس‌ها توسط مربیان برجسته سطح بندی شده و کلاس‌ها در دو بخش روخوانی، روانخوانی و مفاهیم برگزار می‌گردد.
عبادی در پایان بیان داشت: امیدواریم با تشکیل این کلاس‌ها و برنامه‌ها بتوانیم نقشی هرچند اندک در جهت ارتقاء روحیه معنوی و تنقلابی کارکنان در راستای اهداف عالی سپاه داشته باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • باید وحدت آرمانی و عقیدتی مد نظر نامزدها باشد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز