Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - نماينده مردم شازند در مجلس شوراي اسلامي گفت: مجتمع پتروشيمي شازند در راستاي مسئوليت اجتماعي متعهد به ساخت بيمارستان در شهرستان شازند شده است اما در انجام عمليات اجرايي آن تعلل مي کند.

«علي ابراهيمي» روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: عمليات ساخت بيمارستان 160 تختخوابي شازند با مشارکت پتروشيمي شازند و دانشگاه علوم پزشکي به منظور تامين نيازهاي بهداشتي و درماني اين شهرستان خردادماه سال گذشته با حضور وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: هيات مديره پتروشيمي متعهد به پرداخت هزينه ساخت بيمارستان در 2 مرحله شده که اين مهم تاکنون عملياتي نشده است.
نماينده مردم شازند درمجلس شوراي اسلامي گفت: 650 ميليارد ريال اعتبار براي ساخت اين بيمارستان در مدت چهار سال پيش بيني شده است.
ابراهيمي افزود: وسعت اين بيمارستان چهار هکتار است که 16 هزار متر مربع فضاي درماني و اداري در آن ايجاد مي شود.
وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: به منظور واگذاري پالايشگاه شازند بايد متقاضي داراي اهليت وجود داشته باشد که درحال حاضر چنين متقاضي نيست وو نمي توان اين مجموعه استراتژيک کشور را به غيراهل سپرد.
وي اظهار داشت: سازمان خصوصي سازي مي کوشد اين مجموعه را در قالب سهام عدالت واگذار کند که اين واگذاري نيز مديريت شبه دولتي دارد.
نماينده مردم شازند د رمجلس شوراي اسلامي گفت: شرکت نفتي خصوصي در کشور وجود ندارد که توانايي و اهليت مديريت مجموعه عظيمي چون پتروشيمي و پلايشگاه را داشته باشد.
ابراهيمي همچنين افزود: مقدمات راه اندازي کارخانه قند شازند با مالکيت بنياد مستضعفان فراهم شده است.
وي اظهار داشت: واگذاري اين مجموعه مورد توافق است اما در قيمت گذاري اختلاف نظرهايي وجود دارد که در هفته آتي کميته معاملات قيمت نهايي براي واگذاري را اعلام مي کند.
نماينده مردم شازند در مجلس شوراي اسلامي گفت: کارخانه به شرکت سرمايه گذاري دهياري ها و شهرداري شازند و به صورت تدريجي به مردم واگذاري
مي شود.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزي است که در 33 کيلومتري جنوب غربي اراک واقع شده است و در اين منطقه بيش از 120 هزار نفر جمعيت زندگي مي کند.
استان مرکزي هفت کرسي نمايندگيدر مجلس شوراي اسلامي دارد که يک کرسي از آن شهرستان شازند است.
6991/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پشتوانه مالی ندارند

رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج گفت: یکی از مشکلات شوراها این است که بودجه خاصی در اختیار آن‌ها نیست و هیچگونه پشتوانه مالی ندارند که زیبنده جایگاه شورا نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عارف جعفری، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها در سنندج اظهار کرد: شورا تشکلی مردمی بوده و نزدیک‌ترین نهاد به مردم است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب تحولی بنیادی در زمینه شوراها صورت گرفت که باعث شد شورا به عنوان یک عامل اصلی و تأثیرگذار در اداره امور کشور و پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی نقش آفرینی کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: این تحول بنیادی سبب شد که شورا ماهیت دینی و اسلامی خود را بشناسد و مردم نیز با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی و قانون اساسی کشور برای شورا ارزش خاصی قائل شوند.

جعفری تاکید کرد: شورا از جایگاه قانونی برخوردار بوده چون در قانون اساسی نیز جایگاه شورا تعیین شده است اما هنوز در ادارات برای مصوبات شورا ارزشی قائل نیستند و مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: مشکل دیگر شوراها این است که بودجه خاصی در اختیار نداشته و هیچ‌گونه پشتوانه مالی ندارند که این زیبنده جایگاه شورا نیست.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج اضافه کرد: هرگونه تصمیم‌گیری در امور محلی بدون مشارکت و همکاری شوراها مشکل‌آفرین است که در این راستا خواستار در جریان قرار دادن شوراها در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های محلی هستیم.

کد خبر 748756

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار