Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:51:02 GMT

هافبک تراکتور: داور منتظر گرفتن پنالتی علیه ما بود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۶۸۳۴

هافبک تراکتور: داور منتظر گرفتن پنالتی علیه ما بود

تبریز-ایرنا- هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: داور بازی مقابل پارس جنوبی جم منتظر صحنه ای بود تا علیه تراکتورسازی پنالتی بگیرد.

به گزارش یکشنبه ایرنا، اکبر ایمانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم آذربایجان مرا به خاطر ارتکاب خطای پنالتی ببخشند، اظهار داشت: اما واقعیت این است که در طول رقابت های فصل جاری داوران چندین صحنه مشابه به نفع تیم ما را پنالتی اعلان نکرده و به راحتی از چنین صحنه های چشم پوشی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در صحنه ای که داور به نقع تیم حریف اعلام پنالتی کرد، توپ در یک متری من بود و دستم هم به بدنم چسبیده بود اما با کوچکترین برخورد توپ به بدنم پنالتی گرفت.
ایمانی با ابراز تاسف از نتیجه بازی مقابل پارس جنوبی جم، گفت: ما با تمام توان آمده بودیم تا 3 امتیاز بازی با پارس جنوبی را کسب کنیم و از میدان پیروز خارج شویم اما با وجود اینکه تلاش زیادی کردیم به نتیجه دلخواه نرسیدیم.
وی بازی تراکتورسازی و حریف بوشهری را خوب توصیف کرد و افزود: همه ‌چیز دست‌ به ‌دست هم داد تا نتیجه به ضرر ما رقم بخورد و واقعا' نمی ‌دانم اسمش را بدشانسی بگذاریم یا نه.
ایمانی ادامه داد: هنوز شانس برای سهمیه گرفتن داریم و در بازی هفته آخر تلاش می کنیم با پیروزی و کسب سه امتیاز این سهیمه را کسب کنیم.
بازی تیم های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم با نتیجه تساوی یک بر یک به پیان رسید تا شانس تیم تبریزی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کمرنگ تر شود.
این تیم در هفته پایانی لیگ برتر در اهواز میهمان فولاد این شهر است.
3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تراكتور ايماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در تلاش برای رهایی از منطقه خطر جدول و رسیدن به امتیازات بقا است، این هفته در دیداری سخت و حساس برابر سپاهان در استادیوم نقش جهان قرار خواهد گرفت.

با اعلام داوران این هفته، مشخص شد که حسن اکرمی قضاوت جدال شاگردان ژوزه مورایس با سیروس پورموسوی را برعهده خواهد داشت.

با این حال اکنون باشگاه استقلال خوزستان در نامه‌ای به کمیته داوران با اشاره به اتفاقاتی که قضاوت اکرمی طی دیدارهای گذشته این تیم شکل داده، خواهان تغییر وی شده است.

باشگاه استقلال خوزستان با ارائه مستنداتی در این خصوص و اشاره به چند قضاوت جنجالی این داور علیه این باشگاه، از کمیته داوران درخواست کرده با توجه به اهمیت بازی و شرایط جدول و رقابت برای کسب امتیاز، نسبت به تغییر داور اقدام کنند.

گلایه استقلال خوزستان به نظر می‌رسد به دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی باشد که چند اشتباه سریالی از سوی اکرمی در نهایت با شکست این آبی‌های جنوبی نیز همراه شد. اشتباهاتی که در آن مقطع واکنش کمیته داوران و رفعتی به عنوان رئیس دپارتمان اداری وقت فدراسیون را نیز به همراه داشت. اکرمی در دیدار مقابل ماشین سازی و همچنین هوادار تهران نیز اعتراض این تیم را در گذشته بهمراه داشته و اکنون باید دید در این جدال حساس و با توجه به اعتراض صورت گرفته، کمیته داوران چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست