Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، در ششمین شب از فصل پنجم برنامه گفت‌وگو محور «هزار داستان»، فرهاد آئیش بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما میزبان راویانی است که سایه مرگ به دنبال آن‌هاست اما با هدیه‌ای به زندگی بر می‌گردند.

آئیش برنامه ششم «هزار داستان» را با گفت‌وگو با مرد جوانی آغاز می‌کند که به‌ روزهای سخت زندگی خود بر می‌گردد، روزهایی که انتظارش را نداشته است و انتظار به زندگی‌اش شکل دیگری می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی‌که جسمش تحلیل یافته و امیدش را از دست داده، سر آخر هدیه‌ای به او زندگی و امید می‌دهد و با امید داستان زندگی‌اش را پیش می‌برد.

در بخش دوم این برنامه فرهاد آئیش گفت‌وگوی دیگری را میزبانی می‌کند. داستان مرد جوانی که از شب آزمون و ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور آغاز می‌شود؛ اما او باید در آزمون زندگی ثبت‌نام کند و ورودش نه به دانشگاه بلکه به ماجرای است که زندگی‌اش را شکل و شمایل دیگری می‌دهد.

فصل پنجم «هزار داستان» همچون فصل‌های گذشته به موضوعاتی پرداخته تا باری دیگر ارزش‌های زندگی اصیل را به مخاطبان یادآوری کند.

ششمین قسمت از فصل «پنجم هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد ساعت ۱۹ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت پخش‌ شده و تکرار آن در ساعت سه بامداد و ۱۳ ظهر روز بعد خواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون مرگ فرهاد آئیش هزار دستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم

حمیدرضا الداغی در ۲۷ شهریور ۱۳۵۶ در سبزوار به دنیا آمد، او در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲  در سبزوار،  استان خراسان رضوی در دفاع از دختری جوان مقابل مزاحمت خیابانی با ضربات متعدد چاقو کشته شد.

پس از مرگ رسانه‌های وابسته به نظام جمهوری اسلامی از وی به‌عنوان «شهید آمر به معروف»، «شهید نهی از منکر» و «شهید عفت و غیرت» یاد کردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران مرگ وی را «شهادت» خواند. مادرش اعلام کرد پسرش اهل «جهاد» و «بسیج» نبود. با این وجود، منتقدان ادعای شهادت از طرف حامیان جمهوری اسلامی را «مصادره» و «سوءاستفاده» از الداغی عنوان کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم