Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@02:38:37 GMT

هشدار درباره وقوع سیلاب‌های ناگهانی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۰۴۴۹

هشدار درباره وقوع سیلاب‌های ناگهانی

به گزارش جهان نيوز، در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده "فعالیت سامانه بارشی بویژه در ساعات بعدازظهر و شب طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه به شرح زیر است"؛

امروز ۲۲ اردیبهشت: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت درشمال شرق آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان.

فردا ۲۳ اردیبهشت: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت درشمال شرق آذربایجان شرقی، نیمه شمالی فارس، مرکز و ارتفاعات کرمان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز در شمال استان های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، از بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سه شنبه ۲۴ اردیبهشت: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در شمال شرق آذربایجان شرقی، فارس، جنوبی و ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، شمال و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات و دامنه های البرز در شمال استان های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان.

سازمان هواشناسی هشدار داده با توجه به افزایش ناپایداری فصلی جو، احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی در دره ها ومناطق کوهستانی وجوددارد. لذا به هموطنان در این مناطق توصیه می شود احتیاط لازم را در عبور و توقف از مناطق کوهستانی به عمل آورند.

منبع: تسنیم  
  کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان