Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@04:35:25 GMT

«عصر جدید» وارد فاز دوم شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۲۴۳۵

«عصر جدید» وارد فاز دوم شد

برگزیدگان فصل اول برنامه «عصر جدید»، شامل ۶۰ اجرای برتر که با رای هیات داوران، آرای مردمی و اعتبارنامه طلایی انتخاب شده اند پس از آموزش در باشگاه استعدادیابی این برنامه زیر نظر اساتید فن، وارد رقابت فصل دوم می‌شوند.
در فصل دوم مجموعه برنامه «عصر جدید»، در هر برنامه از میان چهار اجرای برگزیده، هیات داوران دو اجرا را انتخاب کرده تا راهی مرحله آرای مردمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از پخش هر برنامه، مخاطبان یک شبانه روز فرصت دارند تا یک اجرا از میان دو اجرا را برای صعود به مرحله نیمه نهایی برگزینند و در نهایت ۱۵ اجرا از ۶۰ اجرا انتخاب و به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.
فصل دوم برنامه «عصر جدید» یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود. بازپخش این برنامه نیز جمعه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ خواهد بود.
بنا به این گزارش، برنامه عصر جدید اولین و بزرگ‌ترین برنامه استعداد یابی ایرانی است. این برنامه چندماه است که از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود.
احسان علیخانی مجری و تهیه کننده این مسابقه تلویزیونی است. این مسابقه چهار داور در حیطه‌های مختلف دارد.
بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، رویا نو نهالی و امین حیایی داورانی هستند که به شرکت کنندگان این برنامه رای می‌دهند.   شرکت کنندگان در بخش‌های مختلفی از جمله هنر تئاتر، ورزش‌های اکستریم، موسیقی، شعبده بازی و ... با هم رقابت می‌کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عصرجدید برنامه تلویزیونی استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر منطقه چهار شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس در حال اجرا است.

کرم صفری افزود: با هدف توسعه و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی، رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه نشاط، پویایی و زیبایی از ویژگی‌های مثبت بصری محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: طرح‌های مختلف و اقدامات بعدی به منظور افزایش آسایش و رفاه شهروندان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور