Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:09:40 GMT

اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۳۶۴۶

اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه مشخص شدند

در نخستین نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه روسای کمیته‌های ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نخستین نشست ستاد انتخابات استان که عصر امروز در استانداری برگزار شد اظهار داشت: برگزاری انتخابات کار دشواری است، چون رأی مردم امانت و حق‌الناس است و باید با حساسیت ویژه انتخابات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هوشنگ بازوند بیان کرد: اصل بی‌طرفی و سلامت انتخابات باید در تمامی مراحل، مدنظر تمام اعضای ستاد انتخابات قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم، سرمایه اجتماعی و پشتوانه مشروعیت نظام است و دنیا همیشه چشم به انتخابات جمهوری اسلامی ایران داشته است و مردم نیز همیشه با حضور حداکثری، پشتیبانی خود را از نظام و کشور نشان داده‌اند.

بازوند افزود: علاوه بر نظارت خداوند متعال، رسانه‌ها و مردم در هر قدم از اجرای انتخابات ناظر عملکرد اعضای ستاد و نحوه اجرای انتخابات هستند که این موضوع بر سلامت انتخابات می‌افزاید.

اعضای ستاد انتخابات آذربایجان غربی مشخص شدنداستاندار زنجان: کسی نباید در انتخابات تماشاچی باشدیزد| 139 شهر انتخابات مجلس ‌را ‌الکترونیکی برگزار می‌کنند

با حکم استاندار کرمانشاه، محمدابراهیم الهی‌تبار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

استاندار کرمانشاه در حکم دیگری بهرام سلیمانی مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری را به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

با حکم استاندار کرمانشاه، رضا محمودیان مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات کرمانشاه در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

بهرام فاضلی مدیرکل دفتر امنیتی انتظامی استانداری نیز به عنوان عضو و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان کرمانشاه در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

انتهای پیام / ع

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه