Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: صیانت از زیرساخت های هر دستگاه براساس قانون برعهده بالاترین مقام اجرایی آن است.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمد افشار در اولین نشست سال جاری کارگروه تخصصی امداد و نجات در پدافند غیرعامل استان قزوین افزود: در کنار آمادگی کامل تمامی دستگاه های اجرایی و نیرو های مسلح برای مقابله با انواع تهدیدهای دشمنان، باید فضای روانی جامعه و شرایط آحاد مردم را در نظر گرفت تا التهاب در جامعه ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول اطهار داشت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان در 4 محور زیرساخت ها و دارایی شناسی استان (گام اول)، تهدید شناسی (گام دوم)، آسیب شناسی (گام سوم)، و ارائه راهکارها (گام چهارم) با همکاری مشاور طرح در دست تهیه است.
افشار در پایان ضمن ضرورت سازماندهی و آموزش مستقیم تیم واکنش سریع در دستگاه های اجرایی استان، از پیشنهاد تشکیل هسته علمی امداد و نجات به محوریت کارگروه تخصصی امداد و نجات پدافند غیرعامل قزوین خبر داد.
پدافند عیرعامل به مجموعه اقداماتی غیرنظامی اطلاق می شود که به کارگیری آن موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می شود.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات پدافندغيرعامل زيرساخت قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر پنجشنبه سقوط آقا ۴۵ ساله از ارتفاع آبشار لوه را به پایگاه تنگراه گزارش دادند.

وی افزود: در پی این حادثه ۸ نفر از امدادگران را در قالب ۳ تیم به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: به همراه این نیروها دو دستگاه خودرو نجات و یک دستگاه آمبولانس برای نجات جان فرد به محل رفتند.

وی افزود: فردی که دچار حادثه شد توسط تیم‌های جمعیت با استفاده از کارگاه‌های متعدد به بالادست و محل امن انتقال و تحویل آمبولانس اورژانس داده شد.

کد خبر 6088804

دیگر خبرها

  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش