Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-28@22:31:50 GMT

مرگ فوتبالیست جوان بر اثر خوردن آب سرد! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۷۰۶۰

مرگ فوتبالیست جوان بر اثر خوردن آب سرد! +تصاویر

فوتبالیست اهل پرو که پس از یک مسابقه فوتبال اقدام به خوردن آب سرد کرده بود بر اثر ایست قلبی جانش را از دست داد.

این حادثه هنگامی رخ داد که “لودوین فلورز نوله” پس از پایان بازی تیمش اقدام به خوردن آب سرد کرد. او که در تیم “لوس رنجرز” در استان سولانا پرو بازی می‌کرد پس از اتمام بازی راهی خانه شد. بنا به گفته همسر این فوتبالیست او پس از رسیدن به خانه شروع به خوردن چند لیوان آب سرد کرد و لحظاتی بعد دچار درد قفسه سینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر قربانی بلافاصله تصمیم گرفت تا او را به نزدیکترین کلینیک برساند، اما متاسفانه او در راه کلینیک جان خود را از دست داد. این زن جوان به رسانه‌های محلی پرو گفت: “پزشک به من گفت شوهرت به علت خوردن آب سرد زیاد، در حالی که بدنش هنوز گرم بود دچار حمله قلبی شده است. بنا به گفته این پزشک آب سرد با تغییر ضربان قلب این ورزشکار موجب رفلکس قلبی – عروقی شده است. این وضعیت برای فرد در صورت نوشیدن آب سرد یا آب آلوده میکروب گرفتگی معده ایجاد می‌کند. برای مثال آب آلوده به آرسنیک موجب سردرد، درد معده، تشنج، استفراغ، اسهال و حتی مرگ می‌شود.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که در سال ۲۰۱۷ نیز “اوگو اهیوگو”، مدافع سابق تیم ملی انگلیس در هنگام تمرین در زمین تیم تاتنهام دچار ایست قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد. او در زمان حمله قلبی به عنوان مربی در حال تمرین دادن تیم زیر ۲۳ ساله تاتنهام بود که دچار این حادثه شد.

ایست قلبی باور نکردنی ترین مرگ حمله قلبی حوادث واقعی دانستنی های جالب پزشکی علت مرگ ورزشکاران مرگ عجیب مرگ های ناگهانی مضرات آب یخ برای کبد مضرات خوردن آب یخ مضرات نوشیدن آب زیاد مضرات نوشیدن آب سرد ۱۳۹۸-۰۲-۲۳مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: ایست قلبی حمله قلبی حوادث واقعی علت مرگ ورزشکاران مرگ عجیب مرگ های ناگهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید

هواداران تراکتور مقابل ذوب آهن، شب پراضطرابی را پشت سر گذاشتند.

طرفداری | دیدار شب گذشته تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، صحنه‌هایی نگران‌کننده را برای هواداران تیم تبریزی رقم زد. در جریان این مسابقه، دو هوادار تراکتور به دلیل عارضه قلبی و استرس شدید، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌ شرقی در این خصوص گفت:

در جریان دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود:

مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏