Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@19:01:57 GMT

افزایش 34درصدی کرایه تاکسی در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۷۹۳۳

افزایش 34درصدی کرایه تاکسی در ارومیه

تین‌نیوز | 

شهردار ارومیه گفت: کرایه تاکسی ها به زودی با هدف کمک به معیشت تاکسیرانان، 34 درصد افزایش می یابد و امیدواریم با همراهی نهادهای نظارتی و مردم، این امر عملیاتی شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمد حضرت پور افزود: با وجود اینکه افزایش کرایه تاکسی بیش از 20 درصد کارشناسی نیست ولی با توجه به شرایط سخت رانندگان در شرایط اقتصادی امروز، افزایش 34 درصدی پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهروندان ارومیه ای هم به این امر به صورت حمایتی نگاه کنند زیرا این تصمیم می تواند در افزایش انگیزه تاکسیرانان و کاهش مشکلات معیشتی آنان موثر باشد.

وی اضافه کرد: در مورد این افزایش به زودی تصمیم گیری نهایی می شود تا زمینه رضایت بیش از پیش رانندگان تاکسی فراهم شود.

شهردار ارومیه همچنین با اشاره به تداوم اجرای طرح آسفالت معابر این شهر اظهار داشت: در حال حاضر عملیات آسفالت در مناطق محرومی نظیر خیابان حکیم نظامی در حال اجراست و در مناطق دیگری به ویژه مسکن مهر «طرزیلو» نیز اکیپ های شهرداری آماده اجرای آسفالت هستند.

حضرت پور ادامه داد: با توجه به گسترده بودن شهر و نبود امکان گشت زنی اکیپ های آسفالت، شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه چاله و همچنین آسفالت کوچه ها با سامانه 137 ارتباط برقرار کرده و موارد را مطرح کنند.

به گزارش ایرنا رانندگان تاکسی در ارومیه نسبت به افزایش هزینه ها و اجرایی نشدن طرح افزایش کرایه ها نارضایتی دارند و در برخی موارد نیز مطالبه های صنفی خود را ابراز کرده اند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کرایه تاکسی شهرداری ارومیه محمد حضرت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن

.پایتخت یونان، آتن، از راه‌اندازی سیستم پرداخت‌های چندوجهی و بدون تماس برای بهبود تجربه حمل‌ونقل عمومی برای مردم محلی و گردشگران تا پایان سال ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان حمل‌ونقل شهری آتن در حال راه‌اندازی یک سیستم دریافت کرایه در وسایل‌نقلیه عمومی شهر است که تردد را تسهیل و حمل‌ونقل عمومی را در دسترس‌تر می‌کند. در مرحله اول اجرای این سیستم کاربران اتوبوس‌های فرودگاه بین‌المللی آتن می‌توانند کرایه ۵.۵ یورویی خود را با استفاده از کارت بانکی بدون تماس یا کیف پول موبایل پرداخت کنند. این امر به سرعت با عرضه کامل خدمات سیستم جدید به مترو، تراموا، ترالی‌بوس و اتوبوس در شهر دنبال می‌شود.

اجرای این سیستم نمونه‌ای از چگونگی بهره‌گیری از یک ماژول دسترسی امن مجازی برای بهبود کارت‌خوان‌های قدیمی‌تر، همچنین کاهش هزینه‌های سرمایه و زمان ارائه خدمات است. سیستم جدید پرداخت کرایه حمل‌ونقل آتن یک افزونه ماژولار کوچک است که درون دستگاه‌های اعتبارسنجی موجود در وسایل‌نقلیه جای می‌گیرد تا پرداخت‌های حلقه باز حمل‌ونقل را فعال کند. این سیستم می‌تواند بدون تغییرات عمده در سخت‌افزار یا نرم‌افزارهای دستگاه‌های موجود با کاهش اتکا به تأمین‌کنندگان مالی برای ایجاد تغییرات عمده و جزئی در ترمینال‌ها و دستگاه‌های دریافت کرایه موجود همراه باشد و با همکاری چندین متخصص پردازش پرداخت‌های حمل‌ونقل آتن در همکاری نزدیک با سهامداران کلیدی مانند بانک ملی یونان در دست اجرا قرار دارد.

پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز فاز اول این پروژه در پایان سال ۲۰۲۴، شهروندان و گردشگران را از تجربه ارتقا یافته سفر در منطقه کلان‌شهری آتن بهره مند خواهد کرد.

کد خبر 751046

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض