Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال با حضور در ارومیه، از سالن‌های فوتسال این شهر و نیز اردوی تیم زیر ۲۰ سال ایران نیز بازدید کرد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال که برای حضور در جلسه و پیگیری روند پیش‌روی میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا به تبریز سفر کرده بود، شب گذشته (یکشنبه) وارد ارومیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ضمن حضور در اردوی بازیکنان تیم زیر 20 سال کشورمان، از سخت‌افزار و سالن‌های فوتسالی شهر ارومیه نیز بازدید کرد. در این بازدید، وی به همراه میلانی رئیس سازمان ورزش شهرداری ارومیه، سالن‌های 6 هزار نفری غدیر، سه هزار نفری شهدای آهن‌دوست و دو هزار نفری شهید باکری خانه جوان ارومیه را جهت میزبانی‌های آتی کشورمان از مسابقات آسیایی مورد بازدید قرار دادند.

این بازدید پس از اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشورهای عضو، برای کسب میزبانی مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی فوتسال بزرگسالان آسیا که در آبان سال جاری برگزار می‌شود و در راستای بررسی شرایط میزبانی ارومیه به عنوان یکی از شهرهای مورد نظر کمیته فوتسال برای معرفی به AFC صورت گرفت.

آغاز تمرینات تیم فوتسال زیر 20 سال در ارومیه

 

پرهیزکار در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره حضور در جمع بازیکنان تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در ارومیه گفت: در ابتدا به شما و کادر فنی زحمتکش تیم خسته نباشید می‌گویم. از مسئولان ارومیه هم کمال تشکر را بابت میزبانی شایسته این اردو دارم.

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا، میزبانی را که بسیار امر مهمی است، در اختیار داریم. بی تردید در زمین مسابقه باید با هدف کسب قهرمانی همه تلاش خود را به کار بگیرید. ما هم در خارج از زمین مسابقه همه حمایت خود را انجام می دهیم تا شما با تمرکز کامل درخواست‌های کادر فنی کاربلد خود را به اجرا درآورید. تنها یک ماه تا مسابقات باقی مانده و چهار مرحله اردوی دیگر پیش روی شماست. باید از هم اکنون خود را در مسابقات ببینید و به همان اندازه روی تمرینات متمرکز باشید.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته فوتسال فوتسال ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته فوتسال فوتسال ایران فوتسال کمیته فوتسال فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در دو بخش مردان و زنان ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت به میزبانی کمیته دارت فدراسیون ورزش کارگری در بوستان سئول تهران برگزار می‌شود.

بر همین اساس برنامه زمان‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

زمان مسابقه بانوان: جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

زمان مسابقه مردان: شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵

دیگر خبرها

  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال