Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@23:56:26 GMT

بهنام صفوی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۹۱۰۹

بهنام صفوی درگذشت

خواننده پاپ که مدت زیادی با بیماری دست به گریبان بود درگذشت.

به گزارش شریان نیوز، مدیر برنامه‌های بهنام صفوی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از درگذشت این خواننده پاپ خبر داد.

 

بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان سالها با یک تومور مغزی درگیر بود و هر از چندگاهی با تشدید وضعیت جسمانی در بیمارستان بستری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند کشورمان که شهریورماه سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته بود اما توانسته بود از پس بیماری بربیاید و به زندگی عادی برگردد. از چند روز پیش اما او مجددا در بیمارستانی در اصفهان بستری بود و دوستانش از وخامت اوضاع می‌گفتند.

بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان سالها با یک تومور مغزی درگیر بود و هر از چندگاهی با تشدید وضعیت جسمانی در بیمارستان بستری می‌شد. این هنرمند کشورمان که شهریورماه سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشته بود اما توانسته بود از پس بیماری بربیاید و به زندگی عادی برگردد. از چند روز پیش اما او مجددا در بیمارستانی در اصفهان بستری بود و دوستانش از وخامت اوضاع می‌گفتند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!

 

به گزارش تابناک به نقل از خبر ورزشی، از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

این روزنامه هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند، نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود