Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر پس از نشست با وزیر جوانان و ورزش و هیاتی از آذربایجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پاسخ به سفری که سال گذشته به باکو داشتم و با توجه به زمینه های  همکاری مشترکی که بین دو کشور در عرصه ورزش و جوانان وجود دارد، جناب رحیم اف برای سفر دو روزه به تهران برنامه ریزی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به هویت مشترک تاریخی و فرهنگی بین دو کشور در همه عرصه ها، زمینه های همکاری گسترده ای داریم که با توجه به تاکیدات رییس جمهورهای دو کشور، بنای دولت بر این است که این ارتباطات در همه عرصه ها و همه زمینه ها بین دو کشور گسترش یابد.

دکتر سلطانی فر با بیان اینکه در گذشته همکاری های خوبی بین دو کشور وجود داشته تصریح کرد: در این سفر در مورد زمینه های جدیدی از همکاری ها بحث کردیم و امیدواریم همکاری ها در زمینه ارتباطات تیم های ورزشی، حضور در تورنمنت های مشترک بین المللی و همچنین دیدارهای دوجانبه، تبادل مربیان، داوران، مدرسین  و برگزاری اردوهای مشترک بین ورزشکاران گسترش پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان همکاری های دو کشور در عرصه جوانان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: زمینه همکاری ها در بخش جوانان و فرهنگی در دو سه سال قبل بین جوانان دو کشور وجود داشته و می توانیم همچون برگزاری های هفته های فرهنگی و دیدارهایی که بین سازمان های مردم نهاد دوکشور رقم خورده، ادامه بدهیم.

دکتر سلطانی فر همکاری و ارتباط بین دو کشور را در حال توسعه و پیشرفت ارزیابی کرد و توضیح داد: در جلسه امروز در زمینه استفاده از تولیدات و تجهیزات ورزشی که در حال حاضر در ایران توسط ده ها واحد تولیدی با کیفیت خوب ارائه می  شود و در حال توسعه هم هست، پیشنهاد کردیم که اگر کشور آذربایجان زمینه ای را فراهم کند ما بتوانیم نمایشگاه تجهیزات و وسایل ورزشی را در باکو با حضور تولیدکنندگان مختلف برگزار کنیم تا بتوانیم تامین کننده لوازم ورزشی و تجهیزات مورد نیاز بخش ورزش آنها باشیم.

وزیر ورزش و جوانان به صدها پروژه که توسط پیمانکاران ایرانی در دست اجرا قرار دارد اشاره کرد و اظهار داشت: توانمندی های خوبی در بین پیمانکاران ایرانی وجود دارد تا در زمینه احداث و ایجاد اماکن ورزشی تجربه خوب را در اختیار کشور آذربایجان بگذاریم و پروژه های ورزشی آن کشور را اجرا کنیم.

دکتر سلطانی فر توانمندی های پیمانکاران ایرانی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به کیفیت بالای پروژه هایی که اجرا می کنند و بسیار مطلوب است خاطرنشان ساخت: در برخی از کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان پیمانکاران ایرانی برای ساخت پروژه های ورزشی جایگزین پیمانکاران خارجی شده اند که این زمینه همکاری در آذربایجان می تواند به وجود آید و شاهد حضور پیمانکاران ایرانی در کشور آذربایجان باشیم.

وزیر ورزش و جوانان به پیشنهادی که وزیر جوانان و ورزش آذربایجان در زمینه دیدارهای دوستانه باشگاهی مطرح کرد توضیح داد: این دیدارهای دوستانه فوتبال را با نظر مثبت مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سلطانی فر  ابراز امیدواری کرد با توجه مذاکراتی هم که با محوریت جوانان انجام شد و با عنایت به برنامه های فرهنگی و جوانان که در سال های 2018 و 2019 انجام شد در سال های 2020 و 2021 نیز می تواند استمرار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دولت فوتبال ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی

حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در حوزه  خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم  به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی