Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@02:43:41 GMT

قیمت سکه 23 اردیبهشت 98

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۱۸۲

قیمت سکه 23 اردیبهشت 98

قیمت سکه امروز 23 اردیبهشت 98 همانند طلا و دلار افزایش یافت تا بار دیگر قیمت ها در کانال بالاتر تثبیت شود. قیمت انواع سکه در بازار تا لحظه تنظیم این گزارش به صعودی بود و بر اساس گزارش های رسیده از بازار روند صعودی همچنان ادامه دارد و ممکن است سکه در پایان معاملات روز جاری گران تر از قیمت فعلی شود.   به گزارش صدای ایران قیمت سکه امروز 23 اردیبهشت 98 در جریان معاملات بازار آزاد تهران به ازای انواع سکه صعودی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش قیمت انواع سکع امروز 23 اردیبهشت 98 همراه با تغییرات قیمتی به شرح زیر می باشد:   سکه قدیم با 40 هزار تومان افزایش قیمت 4 میلیون 880 هزار تومان، سکه جدید با 61 هزار تومان افزایش قیمت 5 میلیون 92 هزار تومان، نیم سکه با 10 هزار تومان افزایش قیمت 2 میلیون 835 هزار تومان، ربع سکه با 10 هزار تومان افزایش قیمت 1 میلیون 840 هزار تومان و سکه گرمی با 1000 تومان افزایش قیمت 1 میلیون 2 هزار تومان ارزش گذاری شدند.   این درحالی است که با توجه به قیمت کنونی طلا ارزش طلایی سکه 4 میلیون و 516 هزار و 17 تومان می باشد که نشان می دهد حباب سکه 542 هزار و 983 تومان است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت سکه امروز 23 اردیبهشت 98 قیمت سکه امروز 23 اردیبهشت قیمت سکه امروز قیمت سکه سکه قیمت سکه 23 اردیبهشت 98 قیمت سکه 23 اردیبهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750623

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد