Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@06:37:37 GMT

عطوان: ماجرای فجیره احتمالا کار موساد است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۴۱۴

عطوان: ماجرای فجیره احتمالا کار موساد است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالباری عطوان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: کسی که در پشت پرده این حمله قرار دارد، دارای قدرت اطلاعاتی بالایی است و توانسته اهداف دریایی را با دقت بالایی مشخص کند و در تدابیر امنیتی آمریکا، فرانسه، امارات و عربستان نفوذ کند. اسرائیل از چنین تنش آفرینی در منطقه سود می‌برد، زیرا خواهان وقوع جنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطوان افزود: گزارش‌های اطلاعاتی که دولت آمریکا و به طور مشخص جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید بر اساس آن، درباره حمله به اهداف آمریکا و متحدانش در منطقه هشدار دادند، از موساد اسرائیل بود و بر اساس این گزارش‌های اطلاعاتی اسرائیل، آمریکا ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و بمب افکن‌های بی ۵۲ را به منطقه اعزام کرد. بنابراین احتمال دست داشتن تل‌آویو و موساد در این حادثه وجود دارد و نباید چنین سناریویی را بعید بدانیم.

این روزنامه‌نگار مطرح عرب تاکید کرد: به هیچ وجه فکر نمی‌کنم ایران که از خود خویشتنداری و درایت نشان داده و اقدامات تحریک آمیز آمریکا را رد کرده است، عامل چنین حمله‌ای باشد.

روز گذشته به دنبال انشاراخباری مبنی بر وقوع انفجار در بندر فجیره امارات، مقامات اماراتی به سرعت این خبر را تکذیب کردند و مدعی شدند تمام گزارشهای مربوط به حادثه در بندر فجیره صحت ندارد و وضعیت در این بندر کاملاً عادی است. اما پس از ساعاتی در شامگاه یک‌شنبه وزارت خارجه امارات با انتشار بیانیه‌ای (اینجا) تأیید کرد «چهار کشتی تجاری در آب‌های منطقه‌ای امارات هدف عملیات خرابکانه قرار گرفتند». بیانیه وزارت خارجه امارات اما مدعی شد «این حملات تلفات جانی نداشته است». 

همزمان  وزیر انرژی عربستان نیز در اظهاراتی تایید کرد روز یکشنبه دو نفتکش این کشور در سواحل امارات متحده عربی هدف حمله قرار گرفته و آسیب جدی دیده‌اند.

به دنبال انتشار اخبار اولیه، منابع خبری از ورود تیم تحقیقات بین‌المللی به بندر فجیره برای بررسی حادثه هدف قرار گرفتن چهار کشتی تجاری در آب‌های این کشور خبر دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امارات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه‌های هشدار شلیک موشک در بندر اشغالی ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

دریافت 501 KB

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • فیلم/ حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!