Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران گفت: هشتم خردادماه از ورزشکاران پهلوانی که در رقابت‌های ورزشی بین المللی از مصاف با نمایندگان رژیم صهیونیستی اجتناب کردند، تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «داود آذرنوش» ضمن رد اخباری مبنی بر تغییر نظر برای مصاف رژیم اشغالگر قدس افزود: ورزشکاران ایرانی قطعا هیچ گاه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مبارزه نخواهند کرد زیرا آنها حامی مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین هستند و رژیم کودک کش صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است ورزش در میادین بین المللی تاثیر به سزایی در دادن پیام سیاسی به جهان دارد که از آن جمله می توان به مبارزه نکردن تعدادی از ورزشکاران ایران با نمایندگان رژیم صهیونیستی اشاره کرد.


در بسیاری از مسابقات از المپیک گرفته تا رقابت‌های جهانی، ورزشکاران ایران با ایستادگی پای آرمان‌ های انقلاب اسلامی و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین حاضر به رویارویی با نمایندگان اسرائیل نشدند.


«علیرضا کریمی» در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد زیر 23 سال جهان به عمد مقابل کشتی ‌گیر روس بازنده شد تا در مرحله بعدی به مصاف نماینده اسرائیل نرود. همین اتفاق موجب شد که اتحادیه جهانی کشتی برای کریمی و مربی‌ او محرومیت ‌هایی را در نظر بگیرد. با به پایان رسیدن محرومیت، کریمی محکم تر از گذشته بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 بر روی تشک رفت و گردن آویز طلا را به خود اختصاص داد.


تیم والیبال دانش آموزی ایران نیز به رقابت‌های قهرمانی دانش آموزان جهان به میزبانی جمهوری چک اعزام نشد. زیرا تیم رژیم اشغالگر قدس در این مسابقات حضور داشت.


اواخر تیرماه سال 97 در مسابقات بین‌المللی ارزروم ترکیه، «مهران حسینی» و«علی خدیور» دوندگان سرعتی ایران به دلیل حضور نمایندگان اسرائیل از رقابت‌ ها کناره‌ گیری کردند. این نخستین بار بود که در رشته دو و میدانی دوندگان ایران با نمایندگان رژیم صهیونیستی هم گروه می ‌شدند.


در اواسط دی ماه 97 «آرین غلامی» نوجوان شطرج باز ایران در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد حاضر به رویارویی با حریفی از رژیم صهیونیستی نشد.


«سعید ملایی» بهترین جودکار جهان در وزن منهای 81 کیلوگرم و دارنده مدال طلای جهان نیز در رقابت‌ های گرنداسلم پاریس که اواخر بهمن ماه 97 برگزار شد، بخاطر روبرو نشدن با جودوکاری از رژیم صهیونیستی برابر حریف گمنام خود از قزاقستان عمداً شکست خورد و در شرایطی که بخت نخست رسیدن به مدال طلای ایران رقابت‌ ها بود و در نهایت با این شکست به مدال برنز رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان بسیج ورزشکاران حامی فلسطین فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران

آفتاب‌‌نیوز :

محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد.

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز ۱۷ الی ۱۹ اردیبهشت ماهدر شهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • گسترش اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در انگلیس
  • تقدیر حماس از قطع کامل روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد